  • 11. Data: 2004-10-03 22:33:43
    Temat: Re: randki.o2.pl - zdjecia pornograficzne
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Grazon <g...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie... Czy publikowanie przez serwis randki.o2.pl zdjec niemoderowanych
    > (czesto pornograficznych) jest zgodne z prawem ? Nigdzie w serwisie nie jest
    > napisane, ze strona jest tylko dla osob, ktore ukonczyly 18 lat.

    A czy taka informacja (o 18 latach) coś zmieni? Jak dzieciak będzie
    chciał, to i tak wejdzie.

    P.

  • 12. Data: 2004-10-04 08:21:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 20:02:45 +0200, Papik <p...@a...net>
    napisał:

    > hyhyhy gdybym sobie takie zrobil to w W-wie by mnei rozpoznano :> hrhrhr

    > no nie wiem.. ja nie chcialbym aby moj bachor (za iles tam lat) buszujac
    > po
    > randkowniach w poszukiwaniu znajomych znalazl cos takiego :/
    > Na wszystko jest czas a to na pewno (moim zdaniem) kwalifikuje sie do
    > dzialu
    > "od 18." :/

    oglądać, całowac, dotykać i uzywać wolno już od 15 lat.

    --
    Falkenstein

  • 13. Data: 2004-10-04 08:21:31
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 Oct 2004 20:47:21 +0200, Artur Drzewiecki
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał:

    > A nie lepsza profilaktyka - moderacja profili (wraz ze zdjęciami) PRZED
    > publikacją.

    Moderacja to takie fajne określenie na cenzurę...

    --
    Falkenstein

  • 14. Data: 2004-10-04 08:27:53
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 22:33:43 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    napisał:

    > A czy taka informacja (o 18 latach) coś zmieni? Jak dzieciak będzie
    > chciał, to i tak wejdzie.

    a powiedziałbym, że w pierwszej kolejności tam wejdzie :-)

    --
    Falkenstein

  • 15. Data: 2004-10-04 09:39:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > a powiedziałbym, że w pierwszej kolejności tam wejdzie :-)

    Święte słowa, panie dzieju :)

  • 16. Data: 2004-10-04 09:55:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

    > Strasznie krzywego ma ten Darek :)
    > IMHO do pornografii temu jeszcze daleko... - raczej anatomia

    Buuu ... nie ma już profili ;)
    A ja chciałem zobaczyć czy ma krzywszego ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 17. Data: 2004-10-04 12:40:17
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Paszczak napisał:

    > Jaki to jest czas? Przeszły w przyszłości? :)

    Przyszły dokonany ;-)
    MSPANC

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 18. Data: 2004-10-04 18:08:24
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjr6it$nng$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Buuu ... nie ma już profili ;)

    A nie mowilem :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2004-10-05 00:05:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 3. października 2004 21:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Artur Drzewiecki:

    > Ale usuwanie profili po zamieszczeniu też kosztuje - ktoś musi je
    > przeglądać, więc...

    Więc po czasie przegląda. A tak ludzie by czekali X dni na anons.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)