  • 1. Data: 2004-10-03 16:17:36
    Temat: ponownie wiek małoletniego ...
    Od: "Mariusz Łapiński" <l...@p...onet.pl>

    Witam. Pytam sie popnownie czy zna ktoś z was przedział wiekowy osoby:
    -małoletniej
    -nieletniej
    -młodocianej
    -niepełnoletniej
    -pełnoletniej
    -dorosłej
    Nigdzie nie mogę tekiego przedziału wiekowego znaleźć. KPK nie reguluje tego
    szczegółowo, a jest to dla mnie ważne.

  • 2. Data: 2004-10-03 16:23:05
    Temat: Re: ponownie wiek małoletniego ...
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Mariusz Łapiński <l...@p...onet.pl> w poscie
    news:cjp8h6$2v24$1@news.mm.pl napisal, co nastepuje:

> [...]
    > Nigdzie nie mogę tekiego przedziału wiekowego znaleźć. KPK nie
    > reguluje tego szczegółowo, a jest to dla mnie ważne.

    Kurde, o ile pamietam, ktos na tej grupie juz na to wyczerpujaco
    odpowiedzial

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 3. Data: 2004-10-03 16:31:20
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 18:17:36 +0200, Mariusz Łapiński
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam. Pytam sie popnownie czy zna kto? z was przedzia? wiekowy osoby:
    > -ma?oletniej
    > -nieletniej
    > -m?odocianej
    > -niepe?noletniej
    > -pe?noletniej
    > -doros?ej
    > Nigdzie nie mog? tekiego przedzia?u wiekowego znale 1/4 ae. KPK nie reguluje
    > tego
    > szczegó?owo, a jest to dla mnie wa?ne.

    Pomieszałeś pojęcia z prawa karnego i cywilnego - dlatego nie znajdziesz
    odpowiedzi. A odpowiedzi powinienes szukac w kk, a nie KPK.

    Małoletni - pojęcie z zakresu prawa cywilnego - do 18 roku zycia
    nieletni - pojęcie z zakresu prawa karnego - do 17 roku zycia
    młodociany - pojęcie z zakresu prawa karnego - osoba, która nie ukończyła
    21 lat w chwili czynu i 24 lat w chwili orzekania w I instancji
    niepełnoletni - pojęcie publicystyczne, równoznaczne pojęciu "małoletni"
    pełnoletni - pojęcie publicystyczne - osoba która nie jest małoletnia
    dorosły - jakby mozna to powiedzieć... zdarzają się całkowicie dorośli
    15-latkowie i kompletnie dziecinni 40 latkowie...

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-10-03 16:36:48
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Mariusz Łapiński <l...@p...onet.pl> w poscie
    news:cjp8h6$2v24$1@news.mm.pl napisal, co nastepuje:

    W tej wiadomosci zreszta:

    Czytaj moze uwaznie grupe, zanim ponowisz pytanie...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2004-10-03 16:56:46
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

    > Pozdrawiam
    > SDD

    SDD może masz jakieś zdanie na temat mego postu (patrz wyżej)?

  • 6. Data: 2004-10-03 17:51:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik PINTO <d...@g...pl> w poscie
    news:cjpb1d$5e8$2@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > SDD może masz jakieś zdanie na temat mego postu (patrz wyżej)?

    Nie mam zdania :)

    Pozdrawiam
    SDD