  • 1. Data: 2004-01-30 07:39:58
    Temat: rachunek nie VAtowski
    Od: "hamon" <h...@p...onet.pl>

    witam:)
    wydaje mi sie ze to NTG ale niemniej jednak zapytam, ew. prosze o
    podpowiedz gdzie mozna znalezc, tzn pod jaka nazwa heh grupe dyskusyjna,
    dotyczaca prowadzenia dzialalnosci gospodarczej? (bylem juz z tym pytaniem
    na pl.soc.prawo.podatki, wiec chodzi o cos innego, jesli jest oczywiscie)
    bede *bardzo* wdzieczny
    jeli ktos cos mi podpowie w tej kwestii
    a teraz pytanie: mam wystawic poraz pierwszy w zyciu rachunek za jakis
    produkt, nie VATowski, i jest tam pozycja na tym druczku: "Cena jednostkowa"
    a obok:" Wartosc"- czy w moim przypadku obie te sumy bede takie same? czy
    chodzi to o cene netto i brutto? ale ja nie podaje nigdzie cen netto
    poniewaz jak juz pisalem nie jestem VATowcem. Dzieki z gory za odpowiedz
    pozdrawiam
    szymon

    --
    "Don't take life seriously because you can't come out of it alive."
    -Warren Miller

  • 2. Data: 2004-01-30 10:53:06
    Temat: Re: rachunek nie VAtowski
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    hamon wrote:

> [...]
    > cen netto poniewaz jak juz pisalem nie jestem VATowcem. Dzieki z gory za

    Jesli niejestes watowcem to zgodnie z ordynacja podatkowa wystawiasz
    RACHUNEK.
    Dla Ciebie cena netto i brutto to to samo,
    Wartosc to w twoim przypadku cena jednostkowa
    razy ilosc..

    Mozesz oczywiscie wykorzystac druczek "Faktura" skreslajac faktura i piszac
    "rachunek",

    Ale jak widze, masz komputer, wiec wystarczy gdy napiszesz sobie
    w dowolnym nadajacym sie do tego programie taki rachunek na ktorym sa
    data , numer kolejny dane wystawiajacego , dane odbiorcy

    slowo RACHUNEK

    i wyszczegolnienie..co i ile..

    Boguslaw