  • 1. Data: 2004-01-30 02:46:43
    Temat: Legalne oprogramowanie w kafejce internetowej?
    Od: "Grzegorz M." <g...@g...net>

    Otwieram kafejke internetową prawie bez własnych funduszy. Większość
    komputerów pożyczyłem od rodziny i znajomych. Na nich są poinstalowane
    orginalne windowsy w wersjach OEM (są licencje i orginalne nośniki). Mam
    także pożyczoną konsolę z kilkoma orginalnymi grami. Brakuje mi tylko faktur
    na te oprogramowanie.
    Czy mogę to legalnie używać i udostępniać innym ludziom w kafejce? Jakie są
    kary za brak faktur na oprogramowanie?
    Proszę o porady.

    Pozdrawiam
    Grzegorz