  • From: "AD" <d...@p...fmWYTNIJ_TO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanko
    Date: Wed, 15 May 2002 00:11:02 +0200

    witam Grupowiczow

    Na ta grupe trafilem pierwszy raz, mozliwe ze moja kwestia byla juz
    poruszana, wiec prosze odeslac mnie w odpowiednie miejsce.
    Na prawie w ogole sie nie znam, dlatego prosze o pomoc lub wskazowki, gdzie
    moge znalezc informacje na nurtujacy mnie problem.
    Planujemy wraz z kolegą uruchomic kawiarenke internetowa w moim garazu.Jakie
    warunki prawne musimy spelnic? Interesuja mnie wszystkie szczegoly,
    zalozenie firmy (jaki koszt), platnosc podatkow, zus (?) itp. Zaczynamy
    praktycznie od zera, dysponujac tylko gotowka.

    dzieki za wszelkie info

    pozdr
    AD