  • 1. Data: 2005-01-14 10:57:17
    Temat: pytanie o "sprzeciw od nakazu zapłaty"
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    Witam,

    wlasnie pisze "sprzeciw od nakazu zaplaty" z postepowania
    upominawczego, posilkuje sie jakims wzorcem.
    sprawa dotyczy nask, wiec pewnie temat lekko oklepany (chociaz google
    niewiele mowia) - wzorzec wziety z Chipa.

    mam pytanie: w pkt 8 "zadanie zwrotu kosztow procesu"
    chce napisac ze nie chce ponosic zadnych kosztow i uzyskac zwrot ew.
    poniesionych kosztow. jak to sformuowac "prawniczo"?

    mam jako wzor "pozwany wnosi o zasadzenie mu kosztow procesu wg norm
    przepisanych" ale za diabla nie rozumiem tego zwrotu - czy to znaczy
    ze zgadzam sie na poniesienie kosztow czy tez nie zgadzam sie na
    poniesienie tych kosztow.

    chce napisac ze sie nie zgadzam, moze ktos mi podrzucic jedno zdanie
    prawniczo brzmiace?

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2005-01-14 12:14:55
    Temat: Re: pytanie o "sprzeciw od nakazu zapłaty"
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Cyb napisał(a):
> [...]
    > przepisanych" ale za diabla nie rozumiem tego zwrotu - czy to znaczy
    > ze zgadzam sie na poniesienie kosztow czy tez nie zgadzam sie na

    nie uproszczeniu - nie zgadzasz się, sąd orzeknie o kosztach zgodnie z
    przepisami, czyli jeśli wygrasz - nic nie zapłacisz

    KG

  • 3. Data: 2005-01-14 18:19:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl> napisał w wiadomości

    Napisz:

    ... Ponadto wnoszę o zasądzenie od powoda na rzecz pozwanego kosztów procesu
    prawem przewidzianych.

  • 4. Data: 2005-01-15 01:20:36
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > poniesienie tych kosztow.
    >
    > chce napisac ze sie nie zgadzam, moze ktos mi podrzucic jedno zdanie

    Nie piszesz na jakims wzorcu, tylko urzedowym formularzu (dedukuje, bo
    wlasnie formularz SP w punkcie 8 zawiera zadania dot. zwrotu kosztow
    procesu). Czy pozew byl wniesiony na formularzu?
    Jesli pozew byl faktycznie wniesiony na formularzu, to w tym pinkcie 8
    napisz :
    "Wedlug norm przepisanych" i koniec.

    --
    Wejdz jesli masz ochote na mala perwersje
    http://42.pl/url/ana

  • 5. Data: 2005-01-17 10:10:25
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005 11:57:17 +0100, Cyb