    From: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o "sprzeciw od nakazu zapłaty"
    Date: Fri, 14 Jan 2005 11:57:17 +0100

    Witam,

    wlasnie pisze "sprzeciw od nakazu zaplaty" z postepowania
    upominawczego, posilkuje sie jakims wzorcem.
    sprawa dotyczy nask, wiec pewnie temat lekko oklepany (chociaz google
    niewiele mowia) - wzorzec wziety z Chipa.

    mam pytanie: w pkt 8 "zadanie zwrotu kosztow procesu"
    chce napisac ze nie chce ponosic zadnych kosztow i uzyskac zwrot ew.
    poniesionych kosztow. jak to sformuowac "prawniczo"?

    mam jako wzor "pozwany wnosi o zasadzenie mu kosztow procesu wg norm
    przepisanych" ale za diabla nie rozumiem tego zwrotu - czy to znaczy
    ze zgadzam sie na poniesienie kosztow czy tez nie zgadzam sie na
    poniesienie tych kosztow.

    chce napisac ze sie nie zgadzam, moze ktos mi podrzucic jedno zdanie
    prawniczo brzmiace?

    pozdrawiam,
    Cyb