  • 1. Data: 2005-01-14 09:35:30
    Temat: tanie oprogramowanie ze sklepu on-line
    Od: MM <m...@l...net.pl>

    Witam!

    jako ze ta grupa chyba będzie najbardziej rozsądna prosze
    o odpowiedz na pytanie: na ile legalne oprogramowanie
    jest do kupienia na stronie http://soft-oem.com/

    ceny tam zamieszczone sa bardzo ciekawe, jednak ciekawi mnie
    sprawa legalnosci tego oprogramowania. z tego co wiem microsoft
    w wytycznych legalnosci oprogramowania w pierwszej kolejnosci wymienia
    dokument zakupu, legalny NOSNIK o ktorym na ww stronie nic nie jest
    napisane.

    dziękuję za uwagę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcin Mielniczuk

  • 2. Data: 2005-01-14 09:47:05
    Temat: Re: tanie oprogramowanie ze sklepu on-line
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MM napisał(a):

    > jako ze ta grupa chyba będzie najbardziej rozsądna prosze
    > o odpowiedz na pytanie: na ile legalne oprogramowanie
    > jest do kupienia na stronie http://soft-oem.com/

    Coz... Zerknij w FAQ na stronie, ktora podales...
    Where is the serial number?
    Read HOW_TO_INSTALL.TXT or INSTALL.TXT or SERIAL.TXT.

    ;P

    j.

    --
    Na stronie http://napisy.ussbrowarek.org/
    - Jak robić napisy, żeby widz był z nich zadowolony?

  • 3. Data: 2005-01-14 12:54:38
    Od: MM <m...@l...net.pl>

    januszek wrote:

    > Coz... Zerknij w FAQ na stronie, ktora podales...
    > Where is the serial number?
    > Read HOW_TO_INSTALL.TXT or INSTALL.TXT or SERIAL.TXT.
    >
    > ;P
    >
    > j.

    czyli wnioskuje ze jest to "produkt" emule ?

  • 4. Data: 2005-01-14 13:07:19
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Na stadionie w warszawie kupisz to samo znacznie taniej

  • 5. Data: 2005-01-14 13:14:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MM napisał(a):

    [...]

    > czyli wnioskuje ze jest to "produkt" emule ?

    Nie, nie wnioskuje. Umiem czytac a tam takze wyraznie pisze, ze sklep
    sprzedaje warez ;P

    j.

  • 6. Data: 2005-01-14 16:26:07
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    ::WireFree:: napisał/a:
    >Na stadionie w warszawie kupisz to samo znacznie taniej
    Delikwent przeczytał spam.:-)

  • 7. Data: 2005-01-17 16:49:45
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > Delikwent przeczytał spam.:-)

    Ludzie! można do niego wysyłać, on w to wierzy ;-)

    --
    Pozdro
    Massai