    From: "Kompaner" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Date: Fri, 20 Aug 2004 11:37:09 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@217.113.224.170

    PORNOGRAFICZNYCH,

    > Jeżeli jest to strona pornograficzna, to raczej jest nielegalna,
    > bo pornografia w Polsce jest zabroniona,
    > bez znaczenia czy osoba wchodząca tam jest pełnoletnia czy nie.
    > Twórcę takiej strony należy powiesić,
    > po kawałku na rynkach wszystkich miast Polski
    > i obrzucać fekaliami.

    Witam!
    Nawet pobieżna obserwacja najbliższego kiosku powinna zmusić do refleksji,
    ale co tam.
    To chyba wszystko przez te niespodziewane upały.
    Oto cytat ze strony
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pornografia

    --------------------------
    W Polsce pornografia jest generalnie legalna, przestępstwem jest jednak
    publiczne prezentowanie treści pornograficznych w taki sposób, że może to
    narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, lub osobie poniżej
    lat 15. Karalna jest natomiast produkcja, sprowadzanie lub rozpowszechnianie
    tzw. pornografii "twardej" - treści z udziałem osób poniżej lat 15 albo
    związane z użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem (art. 202 §1
    kk). Nie jest natomiast karalne samo posiadanie takiej pornografii.

    Odnośnie propozycji dot. poćwiartowania twórcy i dalszych czynności
    związanych ze szczątkami to trochę artykułów kk by się tu znalazło -
    nawoływanie publiczne do przestępstwa, zbeszczenie zwłok, groźba karalna
    itp. wynalazki.

    Gdyby nie była to kobieta, to wysłałbym autora takiej propozycji do ....

    Ech, to staroświeckie wychowanie.

    Kompaner