  • 1. Data: 2004-02-15 19:55:10
    Temat: pytanie o odszkodowanie
    Od: "robsap" <r...@g...pl>

    Witam!!

    Chciałbym zapytać o możliwość zaskarżenia / dochodzenia odszkodowania / inne
    w sprawie błędu lekarskiego.

    Po złamaniu przedramienia lewego odbyłem hospitalizacje i pod opieką lekarzy
    doszło do ucisku gipsu którego skutkiem były odparzenia, porażenie nerwów,
    przykurcz ścięgien.
    Na dzień dzisiejszy jestem inwalidą o umiarkowanym stopniu
    niepełnosprawności, własnie na ręke.
    Sprawa działa się dosyć dawno - rok 1986.

    Chciałbym zapytać, czy takowe sprawy się przedawniają, czy mam jakiekolwiek
    inne możliwości dochodzenia zadośćuczynienia za wyrządzoną mi krzywde.