    From: "robsap" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o odszkodowanie
    Date: Sun, 15 Feb 2004 20:55:10 +0100

    Witam!!

    Chciałbym zapytać o możliwość zaskarżenia / dochodzenia odszkodowania / inne
    w sprawie błędu lekarskiego.

    Po złamaniu przedramienia lewego odbyłem hospitalizacje i pod opieką lekarzy
    doszło do ucisku gipsu którego skutkiem były odparzenia, porażenie nerwów,
    przykurcz ścięgien.
    Na dzień dzisiejszy jestem inwalidą o umiarkowanym stopniu
    niepełnosprawności, własnie na ręke.
    Sprawa działa się dosyć dawno - rok 1986.

    Chciałbym zapytać, czy takowe sprawy się przedawniają, czy mam jakiekolwiek
    inne możliwości dochodzenia zadośćuczynienia za wyrządzoną mi krzywde.