  • 31. Data: 2010-05-29 12:10:39
    Temat: Re: pytanie o nazwe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 May 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Oczywiście.

    Pytanie jest inne - co rozumieć przez "obrót".
    Bo jak publiczne oferty i faktury to można zacząć od konkretnych
    przepisów. Jak o przekazywanie informacji dla znajomych to rzecz
    jasna mozna.

    > I wszystko musi się nazywać tak, jak przedsiębiorca? Przecie jeden
    > przedsiębiorca może prowadzić Sklep Mięsny Hildegarda, Ciuszek Dla
    > Maluszek, Agencję Towarzyską Gorąca Jola itp.

    To są jego *przedsiębiorstwa* :)
    Rzeczy, majątek nierzeczowy...

    Ale w przypadku dawania ofert, występuje *przedsiębiorca*.
    Osoba.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-05-29 12:15:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 May 2010, Roman Rumpel wrote:

    > Ooo daj przykład.

    Będzie kłopot.
    Przepis o prostowaniu bananów... no dobra, nie wiem w którą stronę
    była zdefiniowana krzywizna - ale uchylili.
    Chyba w zeszłym roku. "W związku z kryzysem".

    Ale dam inny - żarówka może być?
    *ŻARÓWKA* (żeby mi tu kto jarzeniówki albo innej łukowej nie wyciągał ;))

    Do 75W. A potem wcale :P

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2010-05-29 13:25:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Do 75W. A potem wcale :P

    No patrz Pan ;) Ale pomysłowość ludzka radzi sobie z kretynizmem
    urzędniczym i ich tendencją do zbawiania świata 'na siłę'. W Leroyu
    widziałem żarówki do 150 W z adnotacją drobnym drukiem 'nie do użytku
    domowego' :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2010-05-29 14:32:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Pytanie jest inne - co rozumieć przez "obrót".
    > Bo jak publiczne oferty

    A co rozumiesz przez publiczne oferty? Szyld na Agencji ma być

    Agencja Towarzyska Gorąca Jola
    prowadzona przez
    Pieczarki i inne towarki Wacław Sflaczały i Krystyna Zagrzybiona s.c.

    czy wystarczy pierwsza linijka?

    > To są jego *przedsiębiorstwa* :)
    > Rzeczy, majątek nierzeczowy...

    I je reklamuje.

    > Ale w przypadku dawania ofert, występuje *przedsiębiorca*.
    > Osoba.

    Ale ofertą są usługi przedsiębiorstwa. Inne w Agencji Towarzyskiej
    Gorąca Jola inne w Pensjonacie Złota Jesień.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-05-29 14:34:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-29 15:25, Jacek_P pisze:
> [...]
    > urzędniczym i ich tendencją do zbawiania świata 'na siłę'. W Leroyu
    > widziałem żarówki do 150 W z adnotacją drobnym drukiem 'nie do użytku

    O! Gdzie? Lecę zrobić zapasy :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek