  • 1. Data: 2004-01-15 07:52:36
    Temat: pytanie dot. prawa handlowego
    Od: "_TOMEK_" <r...@t...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko o mozliwosc odstapienia od umowy kupna-sprzedazy z powodu
    zatajenia przedemna stanu technicznego pojazdu. Jesli ktos mi moze udzielic
    jakichs info prosze na priv.
    dzieki
    tomek

  • 2. Data: 2004-01-15 08:42:57
    Temat: Re: pytanie dot. prawa handlowego
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    _TOMEK_ wyskrobał(a):
    > Witam
    > Mam pytanko o mozliwosc odstapienia od umowy kupna-sprzedazy z powodu
    > zatajenia przedemna stanu technicznego pojazdu. Jesli ktos mi moze
    > udzielic jakichs info prosze na priv.

    To akurat nie prawo handlowe, tylko cywilne. Można uchylić się od skutków
    czynności prawnej (umowy kupna-sprzedaży) powołując się na przepisy o
    błędzie (art. 84 Kodeksu Cywilnego).

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-01-15 09:44:00
    Od: "_TOMEK_" <r...@t...onet.pl>

    > To akurat nie prawo handlowe, tylko cywilne. Można uchylić się od skutków
    > czynności prawnej (umowy kupna-sprzedaży) powołując się na przepisy o
    > błędzie (art. 84 Kodeksu Cywilnego).

    dzieki Bartku jesli mozesz prosze o kontakt na gg 4110225
    pozdrawiam
    tomek