  • 1. Data: 2004-01-18 18:16:31
    Temat: [pyt] Kto może być "bezrobotnym?
    Od: "Krzysztof \"Banan\" Kmiecikowski" <k...@w...pl>

    Witam!
    Czy absolwent liceum ogólnokształcącego, obecnie student pierwszego roku
    studiów dziennych, pięcioletnich, magisterskich (na uniwersytecie) może się
    zarejestrować jako bezrobotny?
    Dziękuję!
    Serdecznie pozdrawiam, Ahoj!
    --
    Krzysztof Kmiecikowski
    www.vasco.republika.pl

  • 2. Data: 2004-01-18 18:41:02
    Temat: Re: [pyt] Kto może być "bezrobotnym?
    Od: <l...@p...fm>

> [...]
    roku
    > studiów dziennych, pięcioletnich, magisterskich (na uniwersytecie) może

    Nie.

    Dan.

  • 3. Data: 2004-01-18 19:52:28
    Od: "happsz" <h...@o...pl>

    Chciałoby się ciągnąć na browar ze skarbonki RP ;) ???
    Niestety walcz o stypendium - z Twoją pomysłowością dostaniesz je
    bez potrzeby zbytniego przeuczania się!
    Pozdrawiam
    happsz

  • 4. Data: 2004-01-18 21:47:11
    Od: "Krzysztof \"Banan\" Kmiecikowski" <k...@w...pl>

    Użytkownik "happsz" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałoby się ciągnąć na browar ze skarbonki RP ;) ???
    > Niestety walcz o stypendium - z Twoją pomysłowością dostaniesz je

    Nie!
    Potrzebuje świadectwa o bezrobociu, żeby dostać kredyt na rozpoczęcie
    działalności gospodarczej.
    Panowie!!! Ja muszę być w maju bezrobotnym choćby przez dwa tygodnie!!!
    APEL: Prawnicy wymyślcie coś dla żeglarza!
    Ahoj.
    --
    Krzysztof Kmiecikowski
    www.vasco.republika.pl

  • 5. Data: 2004-01-19 23:00:42
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > Potrzebuje świadectwa o bezrobociu, żeby dostać kredyt na rozpoczęcie
    > działalności gospodarczej.
    > Panowie!!! Ja muszę być w maju bezrobotnym choćby przez dwa tygodnie!!!

    - Przepisz sie na wieczorowe, zarejestruj jako bezrobotny. Kiedy otrzymasz
    kredyt, wroc na dziennie ;>
    - Posmaruj... ;]

    --
    wsw

  • 6. Data: 2004-01-20 12:23:36
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl> wrote
    > - Przepisz sie na wieczorowe, zarejestruj jako bezrobotny. Kiedy otrzymasz
    > kredyt, wroc na dziennie ;>
    > - Posmaruj... ;]

    Wydaje mi sie, ze to nic nie da. Zeby byc bezrobotnym trzeba miec jakis
    zawod,
    a po LO zawodu BRAK! To nie studia sa przeszkodza, a brak zawodu.

    No, chyba, ze da sie gdzies posmarowac, takich metod nie znam.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji, e-bookow?
    A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?