  • 1. Data: 2004-01-18 18:23:40
    Temat: Prośba o radę "ZUS"
    Od: "erem37" <e...@o...pl>

    Pozdrawiam
    Sąd przyznał mi rehabilitacje na rok wstecz tj. do 24 11 2003 /jeszcze
    nieprawomocne/ , ale ja w dalszym ciągu mam kłopoty z chodzeniem ,
    Pytanie : czy ja mogę wystąpić teraz do ZUSu o rente jak już wykorzystałem
    świadczenie rehabilitacyjne dodam że biegły sądowy na wniosek sądu
    stwierdził że należy mi się leczenie do maja 2004 roku
    Jaka jest teraz droga postępowania ?
    Pustelnik

  • 2. Data: 2004-01-18 18:55:58
    Temat: Re: Prośba o radę "ZUS"
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "erem37" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sąd przyznał mi rehabilitacje na rok wstecz tj. do 24 11 2003
    > /jeszcze nieprawomocne/ , ale ja w dalszym ciągu mam kłopoty z
    > [...........................]

    Czy to jest jakieś cykliczne opowiadanie, a ten post
    to jego czwarty odcinek?.
    news:bsalqv$sdu$1@nemesis.news.tpi.pl z 24.12.2003
    news:bsmvh1$ouj$1@nemesis.news.tpi.pl z 28.12.2003
    news:bt9ocg$84r$1@atlantis.news.tpi.pl z 04.01.2004

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym

  • 3. Data: 2004-01-18 19:38:14
    Od: "erem37" <e...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-01-18 19:47:45
    Od: "erem37" <e...@o...pl>

    Pozdrawiam
    Na tej grupie są chyba koledzy tego doktorka z ZUSu który mnie już ponad
    rok temu cudownie wyleczył
    Czy prosty w odpowiedzi post musi być powtarzany tyle razy ? i nikt nie
    miał podobnych kłopotów ?
    Pustelnik