  • 21. Data: 2006-01-04 11:45:50
    Temat: Re: "publiczne rozpowszechnianie" w pubie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Tak??? A gdzie konkretnie to znajdę? Bo w tej ustawie coś takiego jak
    > "reemisja" nie występuje. Natomiast "rozpowszechnianie" i owszem - nie raz.
    > Ty też uważasz, że "rozpowszechnianie" to to samo co włączenie telewizora?

    Nie, jest rozpowszechnianie i rozprowadzanie (zwane popularnie
    reemisją). Rozprowadzanie bez konieczności rezerwacji częstotliwości
    (czyli np. w sieciach kablowych) podlega wyłacznie procedurom opisanym w
    art. 10-14 PT

    M.

  • 22. Data: 2006-01-04 12:38:13
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    > Nie, jest rozpowszechnianie i rozprowadzanie (zwane popularnie reemisją).

    No właśnie. I od tego wyszła dyskusja (z Twoim przedpiścą), że dla mnie
    włączenie telewizora ("odtwarzanie") to nie "rozpowszechnianie", a
    "publiczne włączenie" to nie "publiczne rozpowszechnianie".

  • 23. Data: 2006-01-04 13:18:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > No właśnie. I od tego wyszła dyskusja (z Twoim przedpiścą), że dla mnie
    > włączenie telewizora ("odtwarzanie") to nie "rozpowszechnianie", a
    > "publiczne włączenie" to nie "publiczne rozpowszechnianie".

    Już Ci raz pisałem, że mylisz rozpowszechnianie programów TV (PT) z
    rozpowszechnianiem utworów (UoPAiPP).

    M.

  • 24. Data: 2006-01-04 13:25:22
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    > Już Ci raz pisałem, że mylisz rozpowszechnianie programów TV (PT) z
    > rozpowszechnianiem utworów (UoPAiPP).

    Wreszcie rzeczowo :)

    Więc wg. Ciebie w poniższym zapisie chodzi o "rozpowszechnianie programów TV
    (PT)" czy "rozpowszechnianiem utworów (UoPAiPP)"? Zauważ, że nie ma
    wskazanej podstawy zakazu.

    "12.Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest publiczne
    rozpowszechnianie, kopiowanie oraz dystrybucja programów
    dostępnych przy pomocy Dekodera oraz jakakolwiek ingerencja w
    treść utworów nadawanych w ramach programów. "

    Tomasz

  • 25. Data: 2006-01-05 11:31:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Tomasz napisał:

> [...]
    > dostępnych przy pomocy Dekodera oraz jakakolwiek ingerencja w
    > treść utworów nadawanych w ramach programów. "

    UoPAiPP. Wynika to z kontekstu.

    M.