  • 1. Data: 2006-01-02 10:13:58
    Temat: Odszkodowanie za wypadek przy pracy
    Od: "WitekS" <w...@p...onet.pl>

    Sprawa przedstawia się tak
    Uległem wypadkowi przy pracy z winy zakladu pracy (stwierdzone w
    postępowaniu prokuratorskim i przez komisję powypadkową).
    Sprawa ciągnie się od 3-ch lat we wrześniu zapadł wyrok w okręgowym sądzie
    pracy.
    Wypowiadało się 3-ch biegłych lekarzy.
    Bylo uzasadnienie wyroku sąd przyznał mi z tytułem zadośćuczynienia 40 tys i
    rentę wyrównawczą w wysokości 180 zł / miesiąc.
    W trakcie posiedzeń pełnomocnik strony pozwanej nie zgłaszał żadnych
    zastrzeżeń co do opinii biegłych itp. A niedawno okazało się że złożył
    odwołanie.
    Dodam jeszcze że sędzia proponował zawarcie ugody zgodziłem się na 30 tys
    jednak zaklad się nie zgodzał na ugodę.
    Mam takie oto pytanie:
    Czy po odwołaniu cała procedura (badania biegłych sądowych lekarzy,
    przedstawianie dokumentów itd) będzie się powtarzała od początku?
    Czy z byle powodu można składać odwołanie? Moim zdaniem to raczej ja
    powinienem się odwołać a nie zaklad pracy.
    Jak długo moze się jeszcze ciągnąc ta sprawa i od czego to zależy?

  • 2. Data: 2006-01-02 19:57:58
    Temat: Re: Odszkodowanie za wypadek przy pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    WitekS napisał(a):

    > Mam takie oto pytanie:
    > Czy po odwołaniu cała procedura (badania biegłych sądowych lekarzy,
    > przedstawianie dokumentów itd) będzie się powtarzała od początku?

    Nie, choć w wyjątkowych sytuacjach, kto wie.

    > Czy z byle powodu można składać odwołanie? Moim zdaniem to raczej ja
    > powinienem się odwołać a nie zaklad pracy.

    Można z byle powodu, najwyżej nieskutecznie.

    > Jak długo moze się jeszcze ciągnąc ta sprawa i od czego to zależy?

    Wróżem nie jestem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."