  • 1. Data: 2005-01-26 19:37:59
    Temat: publiczne prawo notarialne; notarialne świadectwo
    Od: jakub_tr<j...@o...pl>

    Witam! Dostalem maila o wygranej w Hiszpanii, w którym napisane jest, że aby
    pieniądze mogły opuścić kraj to potrzebują PUBLIC LAW NOTARY (publiczne prawo
    notarialne jak sądzę) i wtedy będą mogli dokonać wpłaty na moje konto. Chciałem
    się dowiedzieć co to jest, jak to wygląda itp. Dziękuję.Wysłałem im mój adres
    zamieszkania oraz nr konta to odpisali mi, że dane otrzymali, tylko muszę
    skontaktować się z "claim agent" (prawnikiem?) bo bez dokumentu nie mogą
    wypłacić mi pieniędzy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-26 22:12:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 19:37:59 +0000 (UTC), jakub_tr <j...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > skontaktować się z "claim agent" (prawnikiem?) bo bez dokumentu nie mogą

    A brałeś udział w jakimś konkursie?

    Jezeli nie, a mimo tego wysłałeś im swoje dane to jesteś ciężki frajer i
    módl się, zeby coś złego z tego nie wynikło. To wygląda na tzw
    "nigeryjskie oszustwo" i może być bardzo niebezpieczne. Kilku ludzi nie
    przeżyło negocjacji, kilku skończyło w więzieniu, a wielu straciło mnóstwo
    pieniędzy.

    A tak wogóle to zajrzyj na www.419eater.com

    --
    Falkenstein