  • 1. Data: 2005-01-26 18:20:23
    Temat: Wymowienie najmu mieszkania zima?
    Od: JAZ <n...@n...com>

    Mam formalna umowe najmu mieszkania na czas nieokreslony z miesiecznym
    wypowiedzeniem. Moze mnie wyeskmitowac zima? Wszystkie platnosci sa ok,
    kwasow tez nie bylo W gdybym wiedzial, ze bedzie chcial po paru miesiacach
    sprzedawac mieszkanie, to bym nigdy sie jego oferta nie zainteresowal.
    Jestem tym wszystkim zbulwersowany bo pora zupelnie mi nie na reke.

    -
    jaz

  • 2. Data: 2005-01-26 19:57:33
    Temat: Re: Wymowienie najmu mieszkania zima?
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    JAZ wrote:
> [...]
    > miesiacach sprzedawac mieszkanie, to bym nigdy sie jego oferta nie
    > zainteresowal. Jestem tym wszystkim zbulwersowany bo pora zupelnie mi

    Moze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-01-27 10:40:43
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    JAZ wrote:
> [...]
    > sprzedawac mieszkanie, to bym nigdy sie jego oferta nie zainteresowal.
    > Jestem tym wszystkim zbulwersowany bo pora zupelnie mi nie na reke.

    Jeśli masz umowę najmu, to chyba jednak nie może. Przeczytaj sobie art.
    11 ustawy o ochronie praw lokatorów. Wynika z niego, że miesięczny
    termin wypowiedzenia jest dopuszczalny tylko w naprawdę wyjątkowych
    sytuacjach, jak np.zwłoka w zapłacie czynszu. A normalny termin
    wypowiedzenia Ci najmu, to 3 lata.
    Ta ustawa, to jeden z powodów, dla których 90% najmów w Polsce odbywa
    się "na gębę". Prawa lokatorów zostały w niej doprowadzone do absurdu.

    Pozdrawiam,
    --
    MArta
    m...@N...pl