    From: jakub_tr<j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: publiczne prawo notarialne; notarialne świadectwo
    Date: Wed, 26 Jan 2005 19:37:59 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam! Dostalem maila o wygranej w Hiszpanii, w którym napisane jest, że aby
    pieniądze mogły opuścić kraj to potrzebują PUBLIC LAW NOTARY (publiczne prawo
    notarialne jak sądzę) i wtedy będą mogli dokonać wpłaty na moje konto. Chciałem
    się dowiedzieć co to jest, jak to wygląda itp. Dziękuję.Wysłałem im mój adres
    zamieszkania oraz nr konta to odpisali mi, że dane otrzymali, tylko muszę
    skontaktować się z "claim agent" (prawnikiem?) bo bez dokumentu nie mogą
    wypłacić mi pieniędzy.

    --
    -> http://usenet.pomocprawna.info