  • 1. Data: 2005-01-26 17:49:13
    Temat: Skandal De Agostini Atlas i Miriale i co robic?
    Od: Aga <n...@i...pl>

    Witam.
    Jakis rok temu w jakiejs gazecie byla reklama z bielizna i taka klauzula ze
    zamawiam produkt jakis tam a firma Miriale czy cos takiego wysle mi go a ja
    po otrzymaniu przesylki bede mogla albo dalej zostac ich klientka albo nie -
    mialam sama o tym decydowac. Podawalo sie tam swoje dane adresowe wraz z
    podpisaniem klauzuli o ochronie danych osobowych. Ale zamowiony produkt
    nigdy do mnie nie dotarl i zapomnialam o calej sprawie. Az tu nagle dostaje
    list z jakiejs firmy windykacyjnej ze dzialaja w imieniu Miriale czy cos
    takiego i zebym im zaplacila w ciagu siedmiu dni ponad 100 zl bo jak nie to
    beda musieli wprowadzic w uzycie dzialania windykacyjne. Ale ja nigdy nic
    nie dostalam!!!! Ani nawet informacji ze tego produktu nie ma, ani
    informacji ze mi go wyslali ani nie bylo zadnego kontaktu z ta firma ,
    oprocz tego zamowienia z reklamy. Jak to mozliwe? I co mam robic? Czy ta
    firma windykacyjna moze przyjsc do mnie do domu i np. zabrac mi telewizor
    albo zablokowac konto w banku? I na jakiej podstawie oni chca mnie
    windykowac jak ja nic nie dostalam ani nigdy nic nie kwitowalam ze dostalam.
    Przeciez chyba powinni sprawdzic czy ja to faktycznie kupilam - nie wiem
    jakies dowody pocztowe ze to dostalam albo jakas podpisana faktura czy cos.
    A ja nic nie dostalam i zapomnialam o tej sprawie. Przeciez nie bede placila
    za cos czego nie dostalam. Poradzcie co robic? Napisac do nich czy siedziec
    cicho czekajac na rozwoj wypadkow?
    Jak to wyglada prawnie?

  • 2. Data: 2005-01-26 19:07:49
    Temat: Re: Skandal De Agostini Atlas i Miriale i co robic?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@i...pl news:BE1D96A8.8E1%noclegwojcowie@interia.pl

> [...]
    > telewizor albo zablokowac konto w banku? I na jakiej podstawie oni
    > chca mnie windykowac jak ja nic nie dostalam ani nigdy nic nie

    Po pierwsze - nie daj im sie. Windykacja dziala poprzez takie zastraszanie.

    Listy od nich wyrzucaj do kosza, ew. powiedz ze jak chca to moga wyjasnic,
    a jak nie to niech Cie pozwa. W wypadku pozwania zaplaca sami spora kare za
    zawracanie Tobie bezpodstawnie glowy. Zapytaj ich skad maja dane osobwe i
    postrasz GIODO. Komornik chce wejsc? Bez zartow :) niech pokaza nakaz
    sadowy i wroci z Policjantem (oczywiscie ze tego nie zrobi).

    Slowem - cos im sie pomieszalo wiec niech spadaja na /dev/drzewo

    --

  • 3. Data: 2005-01-26 23:35:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie odpisuj im po prostu. Jak odpiszesz, to będą Cię zasypywali śmieciami.
    Odpowiedz dopiero na pismo sądowe, choć nie sądzę, by kiedykolwiek do Ciebie
    je wysłano.