  • 41. Data: 2008-12-07 19:11:44
    Temat: Re: przymus posiadania dowodu
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Żaden urząd się tym nie zajmuje. Obowiązek meldunkowy to fikcja,
    > ewentualne ukaranie z tych przepisów następuje jak ktoś bardzo chce na
    > kogoś znaleźć haka. Pomijając donosy (jak sąsiad doniesie na sąsiada i
    > policjant musi przyjść i sprawdzić) i tym podobne historie, to 99,9%
    > wykroczeń niezameldowania się przechodzi niezauważenie.

    sąsiad i policja na podstawie donosu to sobie mogą, ze niby co? mogą mnie co
    najwyżej przyłapać na jednym dniu, no chyba że by mnie te 3 dni non stop
    obserwowali i wszystko ponagrywali:O)

  • 42. Data: 2008-12-08 09:14:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gargamel pisze:

    > sąsiad i policja na podstawie donosu to sobie mogą, ze niby co? mogą
    > mnie co najwyżej przyłapać na jednym dniu, no chyba że by mnie te 3 dni
    > non stop obserwowali i wszystko ponagrywali:O)

    No to sąsiad zezna, że Cię widuje tam od kwartału.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2008-12-09 01:46:52
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > No to sąsiad zezna, że Cię widuje tam od kwartału.

    wybacz, ale codziennie mnie się widuje w całej masie miejsc, czy to oznacza
    ze ja w tych miejscach mieszkam?:O)
    dobra, koncze, bo widze ze to taka p[aranoja ze bajki by pisac:O)

  • 44. Data: 2008-12-10 11:38:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Dec 2008, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie.

    Niemożliwe. Musisz :) - tu link z archiwum:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.humor.najlepsze
    /browse_thread/thread/3b68d4346ecbe3e?hide_quotes=no
    #msg_79aea252c85efc6d

    Nim ktoś wpadnie na koncept aby posłać na prhn - to jest właśnie
    link do archiwa prhn zawierającego forward postu z .prawo :)

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2008-12-10 20:17:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niemożliwe. Musisz :) - tu link z archiwum:
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.humor.najlepsze
    /browse_thread/thread/3b68d4346ecbe3e?hide_quotes=no
    #msg_79aea252c85efc6d

    Dobre, choć już nieaktualne. Teraz nie trzeba mieć zezwolenia chyba. :-)