  • 21. Data: 2010-08-25 10:43:56
    Temat: Re: przestepstwo sedziego
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Och, w teorii... ;->

    Bzdury opowiadasz, zresztą jak zwykle.
    Wysil się i zerknij choćby tu: http://www.sn.pl/aktual/3_5.html

    --
    @2009 Johnson

  • 22. Data: 2010-08-25 10:49:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2010 12:43, Johnson pisze:
    > Andrzej Lawa pisze:
    >

    >> Och, w teorii... ;->
    >
    > Bzdury opowiadasz, zresztą jak zwykle.
    > Wysil się i zerknij choćby tu: http://www.sn.pl/aktual/3_5.html

    Nie "bzdury" tylko złośliwie się czepiam ;->

    Jest różnica i może byś ją pojął, jakby w dzieciństwie nie amputowali ci
    poczucia humoru.

  • 23. Data: 2010-08-25 11:05:58
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Jotte"

    .
    > Czy doszło do popełnienia przestępstwa decyduje w ostateczności sąd, nie
    > ty.

    Wiadomo, ale tak przy okazji: z czego wynika, że tylko sąd może określić czy
    coś jest przestepstwem, czy nie?

    pozdro
    ety

  • 24. Data: 2010-08-25 15:34:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Sędzia s?du okręgowego popełnia przestepstwo. Istniej? bezsporne dowody.
    > Gdzie należy skierować zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa
    > (zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?)? Ministerstwo sprawiedliwo?ci?
    > Czy dowody powinny być doł?czone do wniosku, czy adresat o nie
    > poprosi/zaż?da?

    nie ma bezspornych dowodow w sprawach w ktorych strona jest sedzia albo
    prokurator

    Do tego jezeli jest to przestepstow, ktore w Twojej ocenie zostalo
    popelnione np. w zwiazku z pelniona funkcja to juz masz pozamiatane bo
    "sedzia na rozprawie jest panem bogiem i moze wszystko". Nie mozna go z tego
    rozliczac w oparciu o KK.

    Icek

  • 25. Data: 2010-08-25 16:42:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i52tej$eg0$1@news.onet.pl ety <e...@o...eu> pisze:

    > przy okazji: z czego wynika, że tylko sąd może określić
    > czy coś jest przestepstwem, czy nie?
    Z niczego, bo to nieprawda.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2010-08-25 19:34:15
    Od: mi <m...@o...pl>

    Johnson wrote:
    > W domu wszyscy zdrowi ?

    Wiedziałem, że nie przepuścisz okazji, żeby dać upust trollerskim
    przyzwyczajeniom.

    Jestem ci dozgonnie wdzięczny. Dajesz dowód jaki poziom prezentuje ta
    nasza trzecia władza co to wypadła sowietom spod ogona i do dziś się
    kooptuje.

    Wiesz dobrze co o tobie myślę, więc nie będę się powtarzał. Przez takich
    wciąż żyjemy w systemie post-sowieckim.

    mi

  • 27. Data: 2010-08-25 19:36:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mi pisze:

> [...]
    > kooptuje.
    >
    > Wiesz dobrze co o tobie myślę, więc nie będę się powtarzał. Przez takich

    No to tradycyjnie:
    A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    --
    @2009 Johnson

  • 28. Data: 2010-08-25 19:37:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Z niczego, bo to nieprawda.

    A art. 42 ust. 3 konstytucji ?

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2010-08-25 20:33:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i53re1$b57$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > A art. 42 ust. 3 konstytucji ?
    A art. 42 ust. 3 Konstytucji pozostaje bez związku.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2010-08-26 01:54:16
    Od: "Taki Sobie Ktos" <m...@i...pl>

    Z formalnego punktu widzenia chyba sad, natomiast z moralno-etycznego byc
    moze równiez opinia publiczna, niemniej jednak nie wtracam sie bo to w
    grunice rzeczy nie moja sprawa

    Pozdrawiam, M.