  • 1. Data: 2010-08-24 10:50:06
    Temat: Czy akt notarialny może zawierać załącznik graficzny?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Czy przedwstępna umowa kupna-sprzedaży podpisywana w formie aktu
    notarialnego,

    omawiająca temat ustanowienia służebności przesyłowej,

    może zawierać załącznik graficzny w postaci planu podziału geodezyjnego?

  • 2. Data: 2010-08-24 11:55:24
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Oczywiście, np. rzut mieszkania, rzut kondygnacji z zaznaczeniem zbywanego lokalu,
    rzut garażu z zaznaczeniem miejsca postojowego
    itp.

  • 3. Data: 2010-08-24 23:05:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010, P wrote:

> [...]
    >
    > omawiająca temat ustanowienia służebności przesyłowej,
    >
    > może zawierać załącznik graficzny w postaci planu podziału geodezyjnego?

    Chyba w sąsiednim wątku pisałem że to jest wręcz "normalne".

    pzdr, Gotfryd