  • 11. Data: 2010-08-24 19:03:10
    Temat: Re: przestepstwo sedziego
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    > A co to za dowody, nie można wykonać ich kopii?

    Ale ja mam w tym momencie na myśli oryginały. Są wiele warte. Kilka
    wieloletnich "karier" prawniczych, i perspektywa kilku lat widzenia świata
    "w kratkę".

    pozdro
    ety

  • 12. Data: 2010-08-24 20:06:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kotlet Mielony pisze:

    > "Podejrzenie"

    W którym miejscu?
    "Sędzia sądu okręgowego popełnia przestepstwo. Istnieją bezsporne dowody. "

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2010-08-24 20:40:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ety" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ale ja mam w tym momencie na myśli oryginały. Są wiele warte. Kilka
    > wieloletnich "karier" prawniczych, i perspektywa kilku lat widzenia
    > świata "w kratkę".

    I naprawde wierzysz, ze prawnik prawnikowi zrobi krzywde?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-08-24 21:06:05
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    Użytkownik "SDD" <

    > I naprawde wierzysz, ze prawnik prawnikowi zrobi krzywde?

    Ten wątek staram się absolutnie odizolować od wiary.

    pozdro
    ety

  • 15. Data: 2010-08-24 21:08:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > Ale najpierw zgode na sciganie (przedstawienei zarzutow i dalszy tok
    > procesu) musi wyrazic sad dyscyplinarny.

    Hehehehe.

  • 16. Data: 2010-08-24 21:11:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i51anh$vmp$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > wierzysz, ze prawnik prawnikowi zrobi krzywde?
    Zrobi.
    Jak tylko będzie uważał, że mu się opłaci.
    Prawnicy to szuje, żrą się jak lekarze.
    I jak lekarze bez skrupułów wykorzystasją swoich klientów w swych
    rozgrywkach.
    Solidarność zawodowa ma swoje granice.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-08-24 21:26:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4c7434da$1@news.home.net.pl...

    > Hehehehe.

    No - na wlasne oczy czytalem kiedys, jak jakiejs tam sedzi uchylono
    immunitet na okolicznosc jazdy pod wplywem...
    Oczywiscie, co bylo dalej, to pojecia nie mam, ale mowimy o procedurze, nie
    o praktyce.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2010-08-24 21:38:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:
> [...]
    >
    > No - na wlasne oczy czytalem kiedys, jak jakiejs tam sedzi uchylono
    > immunitet na okolicznosc jazdy pod wplywem...

    Może była niewygodna.

    > Oczywiscie, co bylo dalej, to pojecia nie mam, ale mowimy o procedurze, nie
    > o praktyce.

    Och, w teorii... ;->

  • 19. Data: 2010-08-24 23:06:38
    Od: mi <m...@o...pl>

    Johnson wrote:
    > W którym miejscu?
    > "Sędzia sądu okręgowego popełnia przestepstwo. Istnieją bezsporne dowody."

    Obojętnie jakie są te "bezsporne dowody" to nie takie dowody polski tzw.
    wymiar sprawiedliwości umiał pozamiatać, sędziulku.

    mi

  • 20. Data: 2010-08-25 10:39:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mi pisze:

    > Obojętnie jakie są te "bezsporne dowody" to nie takie dowody polski tzw.
    > wymiar sprawiedliwości umiał pozamiatać, sędziulku.

    W domu wszyscy zdrowi ?

    --
    @2009 Johnson