  • 31. Data: 2010-08-26 20:04:19
    Temat: Re: przestepstwo sedziego
    Od: mi <m...@o...pl>

    Johnson wrote:
    > No to tradycyjnie:
    > A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    Bardzo ci dziękuję. Rzucając teksty na poziomie gimnazjum bez związku z
    tematem lub najzwyklej trollując odwalasz czasami lepszą robotę ode mnie
    w kompromitacji ciebie i twoich próżnych kolegów.

    Tak trzymaj.

    mi

  • 32. Data: 2010-08-26 20:13:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mi pisze:

    > Bardzo ci dziękuję.

    Wcześniej dozgonna wdzięczność ... nie musisz się podlizywać.

    --
    @2009 Johnson

  • 33. Data: 2010-08-27 20:31:50
    Od: mi <m...@o...pl>

    Johnson wrote:
    > Wcześniej dozgonna wdzięczność ... nie musisz się podlizywać.

    Eh, ci nasi sędziowie. Albo pyszałkowaci albo kretyni. Uwaga, będzie
    trudne słowo: sarkazm.

    mi

  • 34. Data: 2010-08-29 18:26:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mi pisze:

    > Uwaga, będzie trudne słowo: sarkazm.

    Znam lepsze trudne słowo: urojenia.

    --
    @2009 Johnson

  • 35. Data: 2010-08-29 20:10:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Znam lepsze trudne słowo: urojenia.

    Wolę swój sarkazm od twoich urojeń.

  • 36. Data: 2010-08-29 21:24:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wolę swój sarkazm od twoich urojeń.

    Nic nie rozumiem. Prostszym językiem ?

    --
    @2009 Johnson

  • 37. Data: 2010-08-29 21:36:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Nic nie rozumiem. Prostszym językiem ?

    Niestety - twojego rodzimego trollowego nie znam, a poza tym o ile mi
    wiadomo to język bardzo fizyczny i przez internet trochę ciężko mi
    walnąć ciebie odpowiednim głazem przez łeb, co ponoć jest istotne dla
    uzyskania właściwej wymowy ;->

  • 38. Data: 2010-08-29 21:39:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > wiadomo to język bardzo fizyczny i przez internet trochę ciężko mi
    > walnąć ciebie odpowiednim głazem przez łeb, co ponoć jest istotne dla

    Nadal nie rozumiem, ale trudno.
    Nudne to się już robi. Zero inwencji.

    --
    @2009 Johnson