  • 21. Data: 2006-09-21 13:09:31
    Temat: Re: przestępstwo internetowe
    Od: "Artur B." <a...@f...pl>

    "lis0r" <s...@s...pl> wrote in message
    news:ees4fn$4im$1@inews.gazeta.pl...
    > Okazało się, że ktoś sobie robił jaja. Zadzwoniłem do komendy głównej i
    > powiedzieli mi, że nie ma takiego numeru w komisariacie a na posterunku
    > powiedzieli mi, że taki policjant nie pracuje.

    e tam. W Policji maja bajzel. Poza tym jesli sprawa jest powazna to moze to
    prowadzi inny wydzial (CBS ?). I wtedy na komendzie moga o tym nie wiedziec.
    Jeszcze sie zdziwisz jak wystawia ci list gonczy albo od razu wparuja do
    chalupy nad ranem i wyprowadza w samych gaciach, zakutego w kajdanki.
    Tak ze na twoim miejscu nie spalbym zbyt spokojnie.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.
    I nie przejmuj sie wiezieniem, wiele osob musialo spedzic wiele lat w
    komunistycznych pierdlach i niekotrzy bardzo dobrze na tym wyszli - zostali
    ministrami, poznali wplywowe osoby etc.

    ;)