  • 1. Data: 2006-09-20 14:50:46
    Temat: przestępstwo internetowe
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    Zadzwonił dziś do mnie policjant z komendy policji w Warszawie
    twierdząc, że ktoś z mojego telefonu dokonał przestępstwa internetowego,
    jak to nazwał "nielegalnej transakcji". Pan policjant zdecydowanie
    sugerował, że to ja jestem winny. Szczerze przyznam, że nie wiem o co
    chodzi, ja z resztą nie mam takiej wiedzy, żeby się włamywać
    gdziekolwiek. Koledzy mogli korzystać z mojego komputera ale nie
    podejrzewam ich o to. Myślę, że jest możliwe przejęcie przez jakiegoś
    wirusa lub coś podobnego numeru ip i dokonanie takiej transakcji.
    Co ja mam mówić na komisariacie? Czy jestem już skazany? Poproszę o
    jakieś rady.

  • 2. Data: 2006-09-20 15:09:23
    Temat: Re: przestępstwo internetowe
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Co ja mam mówić na komisariacie? Czy jestem już skazany? Poproszę o
    > jakieś rady.

    a bierzesz pod uwage ze ktos sobie z Ciebie robi jaja? ;>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-09-20 15:16:40
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > a bierzesz pod uwage ze ktos sobie z Ciebie robi jaja? ;>

    Biorę, zdziwiło mnie to, że zadzwonił policjant a nie przyjechali.
    Ale zapobiegawczo pytam jakby to okazała się prawda.

  • 4. Data: 2006-09-20 15:17:16
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    lis0r napisał(a):
> [...]
    > wirusa lub coś podobnego numeru ip i dokonanie takiej transakcji.
    > Co ja mam mówić na komisariacie? Czy jestem już skazany? Poproszę o
    Jeszcze zapomniałem zapytać czy czeka mnie proces? Czy na 100% będę miał
    proces?

  • 5. Data: 2006-09-20 15:34:16
    Od: "Artur B." <a...@f...pl>

    "lis0r" <s...@s...pl> wrote in message
    > Jeszcze zapomniałem zapytać czy czeka mnie proces? Czy na 100% będę miał
    > proces?

    trzeba, dziecko, odpokutowac za chuliganstawa jakis sie dopusciles.
    Bedziesz mial na to na co zasluzyles.

  • 6. Data: 2006-09-20 15:46:39
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    Artur B. napisał(a):
    > trzeba, dziecko, odpokutowac za chuliganstawa jakis sie dopusciles.
    > Bedziesz mial na to na co zasluzyles.

    Poproszę o poważne opinie. A nie robienie sobie jaj.

  • 7. Data: 2006-09-20 15:53:28
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    lis0r napsal(a):
    > Poproszę o poważne opinie. A nie robienie sobie jaj.

    Czemu nie wierzysz, ze bedzies mial proces, skoro uwierzyles, ze do
    Ciebie naprawde dzwonil policjant z komendy policji?

    Ale jezeli Ci moge cos polecic, to lekture ksiazki "Sztuka podstepu"
    Kevina Mitnicka, ktory pokazuje na wielu przypadkach, jak mozna za
    pomoca rozmow telefonicznych nabrac wiele latwowiernych osob. Na
    przyklad podajac sie za policjanta lub jakis urzad.

    Ludek

  • 8. Data: 2006-09-20 16:27:53
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    Ludek Vasta napisał(a):
> [...]
    > pomoca rozmow telefonicznych nabrac wiele latwowiernych osob. Na
    > przyklad podajac sie za policjanta lub jakis urzad.

    No dobra, ale jeżeli to prawda a ja się nie zjawie to jeszcze pogorszę
    swoją sytuację, czyż nie?

  • 9. Data: 2006-09-20 16:44:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No dobra, ale jeżeli to prawda a ja się nie zjawie to jeszcze pogorszę
    > swoją sytuację, czyż nie?

    tak, skaza Cie na zaostrzony rygor, bedziesz mial duzo
    nowych chlopakow a termin meska przyjazn
    bedzie odtad Ci sie kojarzyl z kapielami pod prysznicem ;P

    1. prawdopodobienstwo ze w Warszawie Policjant do Ciebie dzwoni
    w jakiejkolwiek sprawie, jest prawie zerowe

    2. jesli mialby byc proces, to musza byc dowody
    jesli maja byc dowody to zapewne przyda sie Twoj komputer.
    Policji oczywiscie.

    3. nikt Cie nie bedzie karal potajemnie. na wizyte w sadzie
    otrzymasz gustowne zaproszenie na papierze recyclingwym,
    z nadrukiem kiepskiej jakosci tuszu :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2006-09-20 16:47:24
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lis0r" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, ale jeżeli to prawda a ja się nie zjawie to jeszcze pogorszę
    > swoją sytuację, czyż nie?

    albo obejrzec polski film Konsul.

    Adas