  • 11. Data: 2006-09-20 17:17:39
    Temat: Re: przestępstwo internetowe
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > tak, skaza Cie na zaostrzony rygor, bedziesz mial duzo
    > nowych chlopakow a termin meska przyjazn
    > bedzie odtad Ci sie kojarzyl z kapielami pod prysznicem ;P

    :(

    > 1. prawdopodobienstwo ze w Warszawie Policjant do Ciebie dzwoni
    > w jakiejkolwiek sprawie, jest prawie zerowe

    Ja nie mieszkam w Warszawie. Pytam się bo myślałem, że takie informacje
    wysyłają listownie jako wezwanie na komisariat, albo inkasują sprzęt
    komputerowy, bo jaką mają pewność, że ja tam niczego bym nie pozmieniał
    itp. ? Czy nie jest tak? Jak działa taka procedura?
    Zostałem wezwany na stawienie się na posterunku w Warszawie w przyszły
    wtorek.

    > 2. jesli mialby byc proces, to musza byc dowody
    > jesli maja byc dowody to zapewne przyda sie Twoj komputer.
    > Policji oczywiscie.

    Wyżej.

    > 3. nikt Cie nie bedzie karal potajemnie. na wizyte w sadzie
    > otrzymasz gustowne zaproszenie na papierze recyclingwym,
    > z nadrukiem kiepskiej jakosci tuszu :P

    :)

  • 12. Data: 2006-09-20 17:27:07
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > 1. prawdopodobienstwo ze w Warszawie Policjant do Ciebie dzwoni
    > w jakiejkolwiek sprawie, jest prawie zerowe

    Dzwonią, jak najbardziej dzwonią (całkiem poważnie to piszę).

    Piotr

  • 13. Data: 2006-09-20 17:53:26
    Od: "T_G" <t...@g...pl>

> [...]
    > itp. ? Czy nie jest tak? Jak działa taka procedura?
    > Zostałem wezwany na stawienie się na posterunku w Warszawie w przyszły

    zadzwon do nich i zapytaj czy do ciebie dzwonili...

  • 14. Data: 2006-09-20 18:16:36
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Zostałem wezwany na stawienie się na posterunku w Warszawie w przyszły
    > wtorek.

    A skad wiesz ze Ty? Jestes wlascicielem mieszkania i telefonu?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2006-09-20 19:16:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lis0r" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    Mówić, to najlepiej prawdę. A nie wiedząc o co chodzi, to nie sposób cokolwiek
    sensownego napisać. Ale o ile wezwanie przez telefon jest prawdopodobne, to już
    dywagacje, ze jakoby ktoś popełnił przestępstwo jest co najmniej dwuznaczne.

  • 16. Data: 2006-09-20 19:23:14
    Od: lis0r <s...@s...pl>

    lis0r napisał(a):
> [...]
    > twierdząc, że ktoś z mojego telefonu dokonał przestępstwa internetowego,
    > jak to nazwał "nielegalnej transakcji". Pan policjant zdecydowanie
    > sugerował, że to ja jestem winny. Szczerze przyznam, że nie wiem o co
    > chodzi, ja z resztą nie mam takiej wiedzy, żeby się włamywać
    > gdziekolwiek. Koledzy mogli korzystać z mojego komputera ale nie
    > podejrzewam ich o to. Myślę, że jest możliwe przejęcie przez jakiegoś
    > wirusa lub coś podobnego numeru ip i dokonanie takiej transakcji.
    > Co ja mam mówić na komisariacie? Czy jestem już skazany? Poproszę o
    Okazało się, że ktoś sobie robił jaja. Zadzwoniłem do komendy głównej i
    powiedzieli mi, że nie ma takiego numeru w komisariacie a na posterunku
    powiedzieli mi, że taki policjant nie pracuje.

    EOT.

    Pozdrawiam :)

  • 17. Data: 2006-09-20 19:33:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 21:23:14 +0200, lis0r napisał(a):

    > Okazało się, że ktoś sobie robił jaja.

    NIEBYWAŁE!!! :DD Nikt z nas nie przypuszczał że tak by mogło być :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-09-20 20:02:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lis0r wrote:
    > Zadzwonił dziś do mnie policjant z komendy policji w Warszawie
    > twierdząc, że ktoś z mojego telefonu dokonał przestępstwa internetowego,
    > jak to nazwał "nielegalnej transakcji". Pan policjant zdecydowanie

    Chyba ktoś Ci głupi kawał robił :)

  • 19. Data: 2006-09-20 20:35:26
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    lis0r napisał(a):
    > Okazało się, że ktoś sobie robił jaja. Zadzwoniłem do komendy głównej i
    > powiedzieli mi, że nie ma takiego numeru w komisariacie a na posterunku
    > powiedzieli mi, że taki policjant nie pracuje.

    Trzeba było najpierw tam zadzwonić i tu nie pytać.

    --
    Kaja

  • 20. Data: 2006-09-20 21:25:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lis0r wrote:

    > Okazało się, że ktoś sobie robił jaja. Zadzwoniłem do komendy głównej i
    > powiedzieli mi, że nie ma takiego numeru w komisariacie a na posterunku
    > powiedzieli mi, że taki policjant nie pracuje.

    Jestem w szoku. To niemożliwe.