  • 1. Data: 2009-01-07 08:17:08
    Temat: przepisy bhp
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,1892071,wiadomosci.html

    co za idiota to wymyślił, czy to oznacza, że wynajmując biuro w dużym
    biurowcu, zatrudniając jednego pracownika, muszę go wysłać na kurs??
    i tak wszyscy 40 wynajmujący lokale w tym budynku.
    mr

  • 2. Data: 2009-01-07 12:52:12
    Temat: Re: przepisy bhp
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

> [...]
    > biurowcu, zatrudniając jednego pracownika, muszę go wysłać na kurs??
    > i tak wszyscy 40 wynajmujący lokale w tym budynku.

    A najbliższe wolne szkolenie u mnie jest 100 km dalej (a mieszkam i firmę
    prowadzę w największej w kraju aglomeracji - na Górym Śląsku), trwa 4
    tygodnie (stacjonarnie), a wolny termin jest we wrześniu 2009. I co teraz
    mam zrobić, żeby być w zgodzie z przepisami?

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-01-07 12:55:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojciech Kulesza pisze:

> [...]
    > trwa 4 tygodnie (stacjonarnie), a wolny termin jest we wrześniu 2009. I
    > co teraz mam zrobić, żeby być w zgodzie z przepisami?

    Zapłacić większą łapówkę - przy kontroli, albo aby kupić wcześniejsze
    szkolenie. Przecież tylko o to w tych przepisach chodzi. Ktoś myślał, że
    ma to jakikolwiek związek z bezpieczeństwem? Ha ha ha!

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-01-07 12:57:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Zapłacić większą łapówkę - przy kontroli, albo aby kupić wcześniejsze
    > szkolenie. Przecież tylko o to w tych przepisach chodzi. Ktoś myślał, że
    > ma to jakikolwiek związek z bezpieczeństwem? Ha ha ha!

    Dokładnie tak :) Byc moze Tworca watku moze zatrudnic na 1/8 etatu kogos
    z takimi uprawnieniami ;) Ktory juz pracuje na 1/8 w 80 innych firmach
    ;PPP

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 5. Data: 2009-01-07 21:10:41
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > biurowcu, zatrudniając jednego pracownika, muszę go wysłać na kurs??

    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/103996,kazda_f
    irma_musi_zatrudnic_inspektora_ochrony_przeciwpozaro
    wej.html

    Zapraszam do współpracy. Info na prv.

    Pozdr
    hubi

  • 6. Data: 2009-01-07 22:17:55
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 22:10:41 hubi <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/103996,kazda_f
    irma_musi_zatrudnic_inspektora_ochrony_przeciwpozaro
    wej.html

    > Zapraszam do współpracy. Info na prv.

    Jesteś królikiem czy znajomym?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-01-08 09:29:07
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 7 Jan 2009 13:57:24 +0100, januszek napisał(a):

    > Dokładnie tak :) Byc moze Tworca watku moze zatrudnic na 1/8 etatu kogos
    > z takimi uprawnieniami ;) Ktory juz pracuje na 1/8 w 80 innych firmach
    > ;PPP

    I w krytycznej sytuacji, "akurat" zdąży wpaść do firmy w której wybucha
    pożar....
    Bez sensu.... w dodatku są firmy które mają swoich pracowników w "terenie",
    "na budowie" - a w biurze zostaje tylko np. księgowa ... to co szkolić
    księgową czy "fizycznego"? ;)
    Dla "znajomych królika" - najlepiej szkolić wszystkich pracowników :)

    Tak kiedyś było z wprowadzeniem gaśnic do samochodów. Co taką małą
    gaśniczką ugasisz? Chyba palący się znicz na cmentarzu - bo na pewno nie
    zajmujące się ogniem auto. Ale efekt osiągnięto....miliony gaśnic "schodzi"
    jak ciepłe bułeczki :)

  • 8. Data: 2009-01-08 10:49:55
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 8 Jan 2009 10:29:07 +0100, Artur napisał(a) w

    > I w krytycznej sytuacji, "akurat" zdąży wpaść do firmy w której wybucha
    > pożar....

    Myślałem, że od tego jest straż pożarna ;-)

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 9. Data: 2009-01-08 10:54:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 08 styczeń 2009 10:29
    (autor Artur
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > Tak kiedyś było z wprowadzeniem gaśnic do samochodów. Co taką małą
    > gaśniczką ugasisz? Chyba palący się znicz na cmentarzu -

    jak nie potrafisz, to nie moja wina. Poza tym, jest kilku kierowców w
    okolicy, więc się komasują. No i czasami nie potrzeba zgasić, wystarczy
    tylko przytłumić, albo nie dopuścić do spalenia się żywcem kierowcy.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 10. Data: 2009-01-08 12:52:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szerr napisał(a):

    [...]

    > Myślałem, że od tego jest straż pożarna ;-)

    Owszem :) Ale teraz, nareszcie, w kazdej firmie bedzie ktos, ktor bedzie
    przeszkolony na okolicznosc wezwania tejze strazy ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.