  • 1. Data: 2009-01-06 17:15:05
    Temat: Prawo pracy - umowa na okres próbny?
    Od: "Wies" <x...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy pierwsza umowa na czas określony (3 m-ce) może być traktowana jako umowa
    na okres próbny mimo że na druku umowy nie ma słowa "okres próbny"?

    Chodzi o to że F-ma po dwóch umowach na czas określony chce dać jeszcze
    jedną trzecią bo twierdzi że ta pierwsza była na okres próbny.
    Czy jest jakiś automat że każda pierwsza jest to na okres próbny?
    Wiesiek

  • 2. Data: 2009-01-06 17:37:51
    Temat: Re: Prawo pracy - umowa na okres próbny?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wies pisze:

    > Czy jest jakiś automat że każda pierwsza jest to na okres próbny?

    Nie. Umowa jest taka jaką uzgodniły strony.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 3. Data: 2009-01-06 19:50:34
    Od: "Wiesiek" <w...@N...onet.pl>

    > Nie. Umowa jest taka jaką uzgodniły strony.

    Co to znaczy uzgodniły?
    Wiesiek

  • 4. Data: 2009-01-06 20:02:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gk03i6$flr$1@news.dialog.net.pl Wies
    <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > jedną trzecią bo twierdzi że ta pierwsza była na okres próbny.
    > Czy jest jakiś automat że każda pierwsza jest to na okres próbny?
    Nie ma. Jeśli z treści tej pierwszej umowy nie wynika, że jest zawarta na
    okres próbny, to jest to zwykła umowa na czas określony.
    W takim przypadku na trzeciej umowie może sobie pracodawca pisać co mu się
    podoba - i tak jest z mocy prawa na czas nieokreślony.
    Lektura KP od art. 25.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-01-06 20:07:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wiesiek pisze:

    > Co to znaczy uzgodniły?

    Kup sobie słownik języka polskiego.

  • 6. Data: 2009-01-06 20:14:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Wiesiek" <w...@N...onet.pl> wrote
    > Co to znaczy uzgodniły?

    Uzgodniły w umowie, że to próba czy nie? Jak nie to nie.

  • 7. Data: 2009-01-09 20:18:56
    Od: "Wiesiek" <w...@N...onet.pl>

    > Kup sobie słownik języka polskiego.

    Należysz go ludzi którzy "muszą" zabrać głos w każdej dyskusji mimo ze nic
    nie masz do powiedzenia lub nie masz pojęcia o czym mowa.
    To sie chyba da leczyć. Podyskutuj na grupie pl.sci.medycyna. Będziesz miał
    pole do popisu. Na medycynie sie wszyscy znają.

    A tak gwoli doprecyzowania mojej lakonicznej odpowiedzi na Twoją tez
    lakoniczna odpowiedź nie wnosząca nic do mojego problemu.
    A więc, można uzgodnić :
    - ustnie
    - na piśmie
    - lub ..... na migi.
    - inne.
    Jakie uzgodnienie miałeś na myśli.
    Wiesiek

    Dziękuję pozostałym za (tym razem ) wyczerpującą odpowiedź

  • 8. Data: 2009-01-10 06:55:15
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Wiesiek wrote:
    > A tak gwoli doprecyzowania mojej lakonicznej odpowiedzi na Twoją tez
    > lakoniczna odpowiedź nie wnosząca nic do mojego problemu.
> [...]

    Zapewne miał na myśli dowolne z nich.

    gacek

  • 9. Data: 2009-01-11 18:10:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wiesiek pisze:

    > Na medycynie sie wszyscy znają.

    Na prawie też się wszyscy znają, czego przykładem jest ta grupa :)

    > A tak gwoli doprecyzowania mojej lakonicznej odpowiedzi na Twoją tez
    > lakoniczna odpowiedź nie wnosząca nic do mojego problemu.

    To tylko twoje zdanie. Bo jak rozum iem masz problemy ze zrozumie3niem
    prostych rzeczy.

    > A więc, można uzgodnić :
    > - ustnie
    > - na piśmie
    > - lub ..... na migi.
    > - inne.
    > Jakie uzgodnienie miałeś na myśli.

    Normalne :)
    Po postu wymagam myślenia tez od tych którzy pytają.