  • 1. Data: 2004-01-22 21:42:15
    Temat: przegląd techniczny auta
    Od: "Arek" <a...@p...pl>

    Swego czasu miałem poważny problem. Nie zrobiłem przeglądu technicznego w
    terminie i kiedy pojechalem na stacje , pan diagnosta stwierdzil, ze minelo
    ponad 30 dni od daty kiedy powinny byc zrobione badania i z tego powodu
    musze jak gdyby przejsc ponowną procedure rejestracji ze zmianą tablic
    włacznie.
    Moze ktos wie jaki przepis lub rozporządzenie mówi o takim traktowaniu
    sprawy, poniewaz nie wszedzie sie to praktykuje.
    Chcialbym wiedzieć czy postepowanie takie jest obligatoryjne czy to byly
    fanaberie pana diagnosty.

    pzdr Arek

  • 2. Data: 2004-01-22 22:19:13
    Temat: Re: przegląd techniczny auta
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawy, poniewaz nie wszedzie sie to praktykuje.
    > Chcialbym wiedzieć czy postepowanie takie jest obligatoryjne czy to byly

    to chyba fanaberie diagnosty
    kolega niedawno robil przeglad samochodu, ktory stal ok 1,5 roku (oczywiscie
    bez przegladu)

    pozdro