  • 1. Data: 2004-01-22 21:40:51
    Temat: Konieczność podawania danych przy zgłoszeniu na P.
    Od: "agevinu" <a...@w...poczta.onet.pl>

    Witam,

    przegooglowałem archiwum ale odpowiedzi nie znalazłem :-(.

    Otóz chodzi o to czy przy telefonicznym zgłaszaniu na
    Policję np. o tym, że ktośtam coś demoluje, jest obowiązek
    podawania danych tj. imie, nazwisko, adres?

    pozdrawiam
    agevinu

  • 2. Data: 2004-01-23 00:13:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "agevinu" <a...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Otóz chodzi o to czy przy telefonicznym zgłaszaniu na
    > Policję np. o tym, że ktośtam coś demoluje, jest obowiązek
    > podawania danych tj. imie, nazwisko, adres?

    Formalnie nie ma. Ale w niektórych wypadkach nikt wówczas nie będzie
    interweniował. Chodzi o przypadki, gdy jest konieczna znajomość
    pokrzywdzonego. Chodzi o przestępstwa ścigane na wniosek, a również jakieś
    tam zakłócenia ciszy nocnej czy tego typu przypadki.