    From: "Arek" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przegląd techniczny auta
    Date: Thu, 22 Jan 2004 22:42:15 +0100

    Swego czasu miałem poważny problem. Nie zrobiłem przeglądu technicznego w
    terminie i kiedy pojechalem na stacje , pan diagnosta stwierdzil, ze minelo
    ponad 30 dni od daty kiedy powinny byc zrobione badania i z tego powodu
    musze jak gdyby przejsc ponowną procedure rejestracji ze zmianą tablic
    włacznie.
    Moze ktos wie jaki przepis lub rozporządzenie mówi o takim traktowaniu
    sprawy, poniewaz nie wszedzie sie to praktykuje.
    Chcialbym wiedzieć czy postepowanie takie jest obligatoryjne czy to byly
    fanaberie pana diagnosty.

    pzdr Arek