  • 1. Data: 2004-06-28 08:02:36
    Temat: opłaty za odczyt wodomierzy
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Mam mieszkanie własnościowe w budynku wielorodzinnym wraz z piwnicą. W
    tejże mam głowny zawór zimnej wody na cały budynek. Budynkiem
    administruje miasto poprzez Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych. Parę
    miesięcy miasto podjęło uchwałę o opłatach na rzecz Miejskiego
    Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. (ci od wspomnianego
    zaworu w mojej piwnicy) za odczytywanie wodomierzy zamontowanych w
    mieszkaniach lokatorów. Nie dość, że mam wydzielony kawałek piwnicy, z
    którego nie mogę korzystać a płacę podatek to jeszcze muszę raz na jakiś
    udostępniać piwnicę w celu dokonania odczytu. Jaka obrać drogę i na
    jakie przepisy można się powoływać aby zrekompensować moje koszty a
    docelowo zmusić ich do wyniesienia się z piwnicy?
    --
    careful with this axe Eugene!