  • 11. Data: 2004-06-28 11:40:23
    Temat: Re: przegiecie komornika
    Od: "Dariusz" <m...@w...pl>

    To rozumiem, ale chodzi mi inny przypadek. Np. Komornik prowadzi wobec tego
    samego dłużnika również inne egzekucje np. niespłacone kredyty, faktury itd.
    na jakieś olbrzymie kwoty, wtedy koszty egzekucyjne moga wynieść nawet
    kilkadziesiąt tysięcy złotych. Co w takim przypadku ? Najpierw je zaspokaja
    ? To przy wpłatach rzędu 600 zł miesięcznie może zająć lata. Więc czy
    naprawdę koszty egzekucyjne z innych tytułów mogą mieć pierszeństwo przed
    alimentami ?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 12. Data: 2004-06-28 11:58:27
    Temat: Odp: przegiecie komornika
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    to są pierdoły !!! to chory kraj !!!
    pierwszeństwo ma wszędzie prowizja komornika - pomimo ze nie ściąga innych
    długów ale swoje koszty pobiera i to pobiera z pieniędzy dzieci !!

    to prawo to jawne bezprawie !!!

    Kochanie, żyjesz w tak wspaniałym ( dla samotnych matek ) kraju, że
    wypełnianie obowiązku alimentacyjnego na rzecz dzieci jest surowo
    sankcjonowane.

    Pomyśl sobie lepiej, że jeszcze 100 lat temu pozostałabyś sama ze swym
    kłopotem, a teraz palcem nie musisz kiwnąć i komornik sam ci przynosi te
    alimenty.
    Powinnaś więc dziękować Bogu, że żyjesz w tak cudownym kraju, a nie
    złorzeczyć na niego. Co byś chciała więcej? Żeby budżet dorzucił ci jeszcze
    tysiączka, bo sama nie umiałaś rozwiązać swych problemów rodzinnych?

    brett

  • 13. Data: 2004-06-28 17:39:18
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jeszcze
    > tysiączka, bo sama nie umiałaś rozwiązać swych problemów rodzinnych?
    ??????????

    > brett

    Jak patrzysz w lustro to pewnie plujesz w tą gębę co masz przed sobą?

    Magda

  • 14. Data: 2004-06-28 17:53:58
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > ? To przy wpłatach rzędu 600 zł miesięcznie może zająć lata. Więc czy
    > naprawdę koszty egzekucyjne z innych tytułów mogą mieć pierszeństwo przed

    komornik pobiera oplate stosunkowa jedynie od wyegzekwowanej sumy.

    cytuje: "Za dokonaną egzekucję świadczeń pieniężnych komornik pobiera
    od dłużnika opłatę stosunkową w wysokości 15% wartości wyegzekwowanego
    roszczenia."

    pozdr.
    marcin

  • 15. Data: 2004-06-28 23:34:09
    Temat: Re: Odp: przegiecie komornika
    Od: poreba <d...@p...com>

    "brett" <b...@i...com.pl> niebacznie popelnil

    > to prawo to jawne bezprawie !!!
    > Pomyśl sobie lepiej, że jeszcze 100 lat temu pozostałabyś sama
    > ze swym kłopotem, a teraz palcem nie musisz kiwnąć i komornik
    > sam ci przynosi te alimenty.
    Pociesz ją tym, że jeszcze 2 tysiące lat temu pogłaby zostać
    ukamieniowana, wypędzona z hordy za podnoszenie jakichkolwiek
    roszczeń wobec mężczyzny. Może wtedy doceni raj i łaskę.

    --
    pozdro
    poreba, tak- komornicy ssą

  • 16. Data: 2004-06-29 07:53:57
    Od: "sara" <s...@x...ab.cc.xxx.pl>

    > a teraz palcem nie musisz kiwnąć i komornik sam ci przynosi te
    > alimenty.

    zadziwia mnie twoj poziom "kolego"
    ale powiem Ci ze do czasu kiedy komornik "wtracil sie w cala sprawe"
    alimenty przesylal mi zaklad pracy i wszystko bylo jak najbardziej w pozadku
    teraz komornik zarabia pieniazki nie robiac nic - a wlasciwie robi tyle ze
    wysyla raz w miesiacu przelew

    sara

  • 17. Data: 2004-06-29 08:27:27
    Od: "Dariusz" <m...@w...pl>

> [...]
    jeszcze
    > tysiączka, bo sama nie umiałaś rozwiązać swych problemów rodzinnych?

    Zagalpowałeś się kolego. To żadna łaska ze strony Państwa. 100 lat temu nie
    było tak olbrzymich danin na rzecz Państwa, teraz każdy i ta uprawniona
    również, płaci podatek dochodowy, ZUS, Vat w prawie każdym produkcie,
    podatek od psa, opłaty skrabowe, opłatę adiacencką, ubezpieczenia
    komunikacyjne itd itp.
    Taki wiec Państwo ma obowiązek wspierać ją w potrzebie, bo ona, jej rodzice,
    inni juz Państwu z góry za to zapłacili. Więc po to 560 mędrców bierze
    diety. aby stworzyć system najbliższy idealnemu a nie absurdalnemu.

    Pozdrawiam Darek

  • 18. Data: 2004-06-29 10:01:26
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    sara napisał w news:cbr7cc$asg$1@nemesis.news.tpi.pl :
> [...]
    > pozadku teraz komornik zarabia pieniazki nie robiac nic - a wlasciwie
    > robi tyle ze wysyla raz w miesiacu przelew

    komornik sam się wtrącił ??