  • 31. Data: 2009-04-26 22:28:38
    Temat: Re: przeciek testu gim.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > No i jak dowieść
    > na podstawie IP komputera znajdującego się przykałdowo w moim domu, że
    > moja córka zapoznała sie z tym testem.

    Zapytać się jej.
    Zgadnij jaki procent 13-latków skłamie.

    > Moim zdaniem albo unieważnią cały egzamin, albo nikomu.

    tym, którzy powiedzą, że się zapoznali, lub całej klasie, szkole. W
    zależności od epidemi.

    Pewnie skończy się na niczym, bo jest to karanie dzieci za winę
    dorosłych, ten egzamin jest szczerze mówiąc na g... potrzebny.

  • 32. Data: 2009-04-26 22:30:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zapytać się jej.
    > Zgadnij jaki procent 13-latków skłamie.

    Jakich 13 latków?

  • 33. Data: 2009-04-26 22:47:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zapytać się jej.
    > Zgadnij jaki procent 13-latków skłamie.

    Ona ma 10 lat akurat. Przyznanie sie do przeczytania testu przez dziecko
    nei jest zadnym dowodem. No i kto oraz w jakim trybie miałby trzynastolatka
    o to pytać?

    > tym, którzy powiedzą, że się zapoznali, lub całej klasie, szkole. W
    > zależności od epidemi.

    W jkaim trybie ich zapytają? Przecież te dzieci juz skończyły szkołę i
    zdały egzaminy. Równie dobrze moga wyjechać do babci do USA i nawet
    technicznej mozliwości ich pytania o to nie będzie.

    > Pewnie skończy się na niczym, bo jest to karanie dzieci za winę
    > dorosłych, ten egzamin jest szczerze mówiąc na g... potrzebny.

    Jak 99% innych, które w życiu zdawałem - zresztą. :-)

  • 34. Data: 2009-04-26 22:48:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jakich 13 latków?

    Fakt, przy zakończeniu gimnazjum (9 klasa) ma się około 16 lat.

  • 35. Data: 2009-04-26 23:10:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Jakich 13 latków?

    aaa, pomyslalem o tescie na koniec 6 klasy.

    ale to i tak niewiele zmienia.

  • 36. Data: 2009-04-26 23:16:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > aaa, pomyslalem o tescie na koniec 6 klasy.
    >
    > ale to i tak niewiele zmienia.

    No fakt, mój 15 latek przed policją wyłgać by się nie potrafił, za rok
    pewnie niewiele się to zmieni.

  • 37. Data: 2009-04-26 23:31:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > No fakt, mój 15 latek przed policją wyłgać by się nie potrafił, za rok
    > pewnie niewiele się to zmieni.

    dlatego te wszystkie super tajne egzaminy są do dupy.

    Chyba w tym wszystkim chodzi, żeby dzieciaki się czegoś nauczyły, a nie
    odpowiedziały na 4 super tajne pytania.

    Zróbmy bazę kilku tysięy pytań i każdy niech sobie zdaje w
    autoryzowanych ośrodkach, indywidulanie, wtedy kiedy chce i ma na to
    ochotę i ile razy ma na to ochotę.

    Już nawet egzamin na prawo jazdy jest lepszy niż te gówniane egzaminy
    6-latków, gimanzjalistów i maturzystów.