  • 1. Data: 2009-04-22 19:42:26
    Temat: Ulga dla samotnej matki
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Sytuacja wyglada tak.

    Para (nie malzenstwo) ma dziecko urodzone w 2006 roku. W 2007 roku kobieta
    odliczyla ulge jako matka samotnie wychowujaca dziecko i takowa ulge
    otrzymala. W 2008 r. we wrzesniu para bierze slub.

    Pytanie.
    Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
    dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
    samotnie wychowujaca dziecko.

    Moze to ktos potwierdzic? Najlepiej ustawa? Nie moge znalesc, a jak znajde
    to nie jestem pewny czy to jest obowiazujaca ustawa.

    pozdrawiam
    MarkX

  • 2. Data: 2009-04-22 20:25:14
    Temat: Re: Ulga dla samotnej matki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarkX wrote:
    > Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
    > dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
    > samotnie wychowujaca dziecko.

    tak,

  • 3. Data: 2009-04-23 10:52:02
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Pytanie.
    > Czy matka moze sie rozliczyc za ubiegly rok, jako samotnie wychowujaca
    > dziecko? Cos mi sie obilo, ze tak. Podobno wystarczy byc 1 dzien matka
    > samotnie wychowujaca dziecko.

    Z tego, co przeczytałem na necie wynika, że wystarczy tylko jeden dzień
    w roku samotnego wychowywania dziecka, by ulga się należała.

    Grzexs