  • 1. Data: 2010-11-18 20:14:03
    Temat: biegly lekarz w innym miescie
    Od: jorgel <j...@o...pl>

    Czas jakis temu mialem wypadek samochodowy,ktory spowodowal ktos inny
    ok. 180 km od mojego miejsca zamieszkania. Ucierpial on, jego pasazer,
    ale rowniez ja sam w sensie potluczen, bez powaznych urazow kregoslupa.
    Policja wydala POSTANOWIENIE O DOPUSZCZENIU DOWODU Z OPINII BIEGLEGO
    celem zbadania obrazen wszystkich osob. Klopot w tym, ze jest to biegly
    Z TAMTEGO MIASTA. Podejrzewam, ze nie on przyjedzie do mnie ale to ja
    bede musial stawic sie u niego. Na zwolnieniu juz nie jestem, nie chce
    prowadzic obstrukcji tych czynnosci, ale czy moge jakos skarzyc sie na
    to postanowienie i prosic o powolanie bieglego z mojego miasta ? To jest
    3godziny w jedna, 3godziny w druga, pewnie ze dwie godziny na badanie -
    caly dzien z zyciorysu, jesli nie bedzie to sobota to nieobecnosc w
    pracy, do tego koszt dojazdu ponad 100 pln. Czy moge domagac sie
    zbadania przez lekarza w miejscu zamieszkania ? od kogo i jak dochodzic
    kosztow. Prosze pomozcie na jaki paragraf sie powolac i w jakiej formie
    pisac... Postanowienie wydal aspirant - pisac do komendanta ?

  • 2. Data: 2010-11-24 22:43:17
    Temat: Re: biegly lekarz w innym miescie
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    jorgel <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > kosztow. Prosze pomozcie na jaki paragraf sie powolac i w jakiej formie
    > pisac... Postanowienie wydal aspirant - pisac do komendanta ?

    A w postanowieniu jest napisane, że biegły ma cię zbadać, czy ma wydać opinię
    na podstawie samej dokumentacji medycznej?