  • 1. Data: 2010-11-18 16:39:05
    Temat: Co oprócz grzywny
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam

    Czy osoba skazana za handel narkotykami, może oprocz kary pozbawienia
    wolności, grzywny i nawiązki - zostac zoobowiazania do zaplacenia do US
    jakiegos podataku z zyskow ktore osiagnela handlujac narkotykami ?

  • 2. Data: 2010-11-18 16:41:51
    Temat: Re: Co oprócz grzywny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wolności, grzywny i nawiązki - zostac zoobowiazania do zaplacenia do US
    > jakiegos podataku z zyskow ktore osiagnela handlujac narkotykami ?

    Nie, bo nie stanowia one jej przychodu. Natomiast jeśli Urząd Skarbowy
    ujawni powiększenie majatku, to zapłąci od tego przyrostu podatek od
    dochodu z nieujawnionych źródeł - zdaje się 75%. Jesli powie, ze to z
    narkotykó, to óczas 100% zabiorą, wiec i tak się opłaca :-)

  • 3. Data: 2010-11-18 17:31:43
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > dochodu z nieujawnionych źródeł - zdaje się 75%. Jesli powie, ze to z
    > narkotykó, to óczas 100% zabiorą, wiec i tak się opłaca :-)

    Znajomy dostal dzisiaj wyrok 1200 grzywny, 300 zawiazki i 1600 zl " czegos"
    do zaplaty do US w zwiazku z tym ze sprzedal 3 razy komus po kilkanascie
    gram marihuany. Czy jest to mozliwe czy cos koloryzuje, z tym urzedem
    skarbowym.

  • 4. Data: 2010-11-18 19:14:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 18:31:43 +0100, "kaktus" <a...@g...pl> said:

    > Znajomy dostal dzisiaj wyrok (...) 1600 zl " czegos" do zaplaty do US

    Niech "znajomy" przeczyta wyrok.
    Powoli...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-11-18 21:41:15
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > wolności, grzywny i nawiązki - zostac zoobowiazania do zaplacenia do US
    > jakiegos podataku z zyskow ktore osiagnela handlujac narkotykami ?

    To nie podatek , ale obowiazek zwrotu osiagniej korzysci rozumianej nie jako
    czysty dochod lecz caly przychod - art. 45par1kk

    Cezar

  • 6. Data: 2010-11-19 07:03:22
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > czegos" do zaplaty do US w zwiazku z tym ze sprzedal 3 razy komus po
    > kilkanascie gram marihuany. Czy jest to mozliwe czy cos koloryzuje, z tym

    zmien znajomych...

  • 7. Data: 2010-11-19 13:09:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 08:03:22 +0100, "Misiek" <p...@o...pl> said:

    > Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zmien znajomych...

    Bo cena wysoka?
    1600/19*3= 28 z groszami - normalna cena.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-11-19 15:34:06
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    znajomych...

    > Bo cena wysoka?
    > 1600/19*3= 28 z groszami - normalna cena.
    > ;-)

    To co sklada sie na to 1600 zl ?
    co to jest 19 * 3 ?

    Jezeli to prawda z tym US to chyba jest to troche nienormalne, aby oddawac
    caly przychod US. Juz juz to chyba powinnien byc zysk, ale najlpiej nic...

  • 9. Data: 2010-11-19 17:39:03
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > Cezar
    >I w kazdej sprawie dotyczacej handlu narkotykami jest orzekany taki
    obowiazek ?
    Czy istnieje mozliwosc rozlozenia takiego czegos na raty, albo umorzenia ?
    Sprawa byla z przed 8 lat...

  • 10. Data: 2010-11-22 08:30:12
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Bo cena wysoka?
    > 1600/19*3= 28 z groszami - normalna cena.
    > ;-)

    Nie :-) Osoby handlujace narkotykami to dla mnie ostatnie bydlaki (wspaniale
    pasujace do twojego nicka). I takich powinno sie zamykac, karac przepadkiem
    calego mienia najlepiej i samych ich szprycowac tym co sprzedaja.