  • 11. Data: 2006-04-29 16:25:16
    Temat: Re: prowadzenie samochodu bez dokumentu
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    kam wrote:

    > nie przekonuje mnie
    > to jest (chyba) decyzja administracyjna, więc trzeba by ją doręczyć...

    Ale do kierowania uprawnia PJ, a nie decyzja w jego sprawie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 12. Data: 2006-04-29 18:19:50
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Lewis wrote:

    > miałem na myśli zapisane w papierach ze dokument już gotowy ale nieodrbrany.

    Nie bardzo.
    Przerabialem podobna sytuacje z paszportem.
    Nie miałem czasu przyjść odebrać paszportu, a potrzebowalem jego numer.
    Nie da się.
    Paszport nie wydany nie istnieje choćby leżał w szufladzie.

    Osoba, ktora prawa jazdy nie odebrała nie ma uprawnień do kierowania
    pojazdami.

  • 13. Data: 2006-04-29 19:53:01
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "odi" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On Sat, 29 Apr 2006 15:43:10 +0200, Lewis TO]poczta.onet.pl>
    > <<lewisa@[WYRŻNIJ> wrote:
    >>

    > rozumiem więc, że grozi mi tylko mandat.. a co z samochodem? laweta?
    > co z właścicielem
    > samochodu, który siedzi obok? poniesie jakieś konsekwencje za
    > udostępnienie? czy
    > będzie mógł wsiąć i jechać dalej jako kierowca czy trzeba będzie
    > samochód odholować?

    nim ci odpowiem odpowiedz ty : jak ty zdałeś ten egzamin ?- trzeba by szybko
    wyłać ciebie na powtórny egzamin

    abul

  • 14. Data: 2006-04-30 08:02:55
    Od: odi <o...@o...pl>

    On Sat, 29 Apr 2006 21:53:01 +0200, anakonda <a...@o...pl> wrote:

    > nim ci odpowiem odpowiedz ty : jak ty zdałeś ten egzamin ?- trzeba by
    > szybko wyłać ciebie na powtórny egzamin

    dlaczego na powtórny egzamin? zdałem 25 kwietnia czyli 5 dni temu..
    nie wiem po jakim czasie będę już zarejstrowany w bazie

    --
    odi

  • 15. Data: 2006-04-30 16:24:37
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    odi napisał(a):
    > Kilka dni temu zdałem egzamin na prawo jazdy. Dokument
    > mogę odebrac po około dwóch tygodniach od zdania egzaminu.
    > Czego mogę się spodziewać prowadząc samodzielnie samochód
    > w razie kontroli policyjnej przed odebraniem dokumentu?

    Wiesz co? Zapisz sie ponownie na kurs, bo masz pewne luki w wiedzy
    zdobytej na w/w.

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 16. Data: 2006-05-02 14:12:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Ale do kierowania uprawnia PJ, a nie decyzja w jego sprawie.

    ale PJ nie masz bez decyzji, a wydanie dokumentu jest sposobem
    doręczenia pozytywnej decyzji

    KG