  • 1. Data: 2006-04-29 10:34:06
    Temat: Nominacje sedziowskie - 30.03.2006
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy móglby ktos zapodac linka (jezeli takowy istnieje) do listy
    osób które otrzymaly nominacje sedziowskie wraz z przydzielonymi im
    sadami z dnia 30.03.2006?
    Z góry dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-29 11:34:12
    Temat: Re: Nominacje sedziowskie - 30.03.2006
    Od: a...@p...onet.pl

    Dziekuje, znalazlem juz, przyda sie chyba wizyta u okulisty ...

  • 3. Data: 2006-04-29 11:40:35
    Temat: nowe prawa o zasilkach
    Od: e...@w...pl (Tomas)

    Wiele krajow jest u progu ustanowienia nowego prawa dla bezrobotnych.
    Rocznie beda otrzymywac 10.000 USD niezaleznie od tego czy pracowali czy
    nie, czy sa dziecmi czy dziadkami. Dodatki mieszkaniowe jak placenie w 100%
    czynszu przez rzad danego kraju zostanie nie zmienione.
    Pytanie kiedy Polska wysiadzie z tej bolszewickiej czarnej wolgi i zacznie
    myslec zdrowym rozsadkiem? Dlaczego setki tysiecy Polakow przebywajacych w
    USA i nie tylko i nie majacych tam prawa do stalego pobytu jest zmuszona tam
    jednak przebywac, zwlaszcza ludzie po rozwodach gdzie malzonka lub
    ex-malzonka ma w dupie szwedanie sie po swiecie, bierze pieniadze na dzieci
    a dlug malzonka czy ex-malzonka rosnie z roku na rok do astronomicznych sum.
    Dlaczego tak sie dzieje ze dlug sie nalicza komus kto nie mieszka w PRL
    BISie juz 20 lat na przyklad?? Dlaczego komornicy strasza ze zapewne juz z
    Polski sie nie wyjedzie i paszport zabiora? Czyli nie wolno jezdzic do PRL
    BIS? Dlaczego Policja szykanuje i straszy biednych krajanow ze im zabierze
    paszport i juz nie wyjada z kraju? Czy ta Unia Europejska w wydaniu polskim
    to jest tylko na papierze a w rzeczywistosci jest stara zatwardziala
    komuna,,,, tak na to wyglada niestety! Dlaczego sady czy prokuratury czy
    komornicy stosuja zawsze te same metody jak pytanie sie ; To z czego pan
    zyje jak pan nie pracuje? Mozna odpowiedziec ze zyje z przyzwyczajenia bo na
    glupie pytania jest tylko glupia odpowiedz! Mozna tez odpowiedziec ze
    KRADNE, a tak, jak moj wlasny kraj ma gleboko w dupie mnie i moja kieszen to
    jak nie pracuje to legalnie kradne! Polska jak Rosja ma prawie te same
    podejscie do spraw socjalnych swoich obywateli. Prokuratury, sady i
    komornicy gnebia latami probujac wyciagnac kazdy grosz! Jak sie raz zaplaci
    to natychmiast sad orzeka ze no przeciez go na to stac bo zaplacil!!! Czyli
    stac go na wiecej i ssanie klienta nasila sie. To jest to magiczne
    zamkniete kolo-myja bolszewicka!

    Ajwaj!

  • 4. Data: 2006-04-29 13:01:24
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Uzytkownik <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Dziekuje, znalazlem juz, przyda sie chyba wizyta u okulisty ...

    podziel sie

  • 5. Data: 2006-04-29 13:20:58
    Od: a...@p...onet.pl

    mówisz - masz:
    http://www.prezydent.pl/x.node?id=1011848&eventId=40
    27031

  • 6. Data: 2006-04-29 16:34:21
    Temat: Re: nowe prawa o zasilkach
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    e...@w...pl (Tomas) napisał(a):

> [...]
    > to natychmiast sad orzeka ze no przeciez go na to stac bo zaplacil!!! Czyli
    > stac go na wiecej i ssanie klienta nasila sie. To jest to magiczne

    Kolejny skurwiel, który bezmyslnie umoczył ogóra, a teraz mysli, że wszyscy
    powinni płacić przez kilkanaście lat za jego przyjemność...