  • 1. Data: 2005-05-12 07:46:54
    Temat: proszę o pomoc--- Komornik i wieczne zadania pieniedzy
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Szanowni grupowicze, bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi.
    Komornikowi wpłacono w kilku ratach wplaty za zajęcie komornicze.
    Na końcu powiedzial, że do rozliczneia koncowego brakuje 99 zł i tyle
    zostalo wplacone na jego konto. Wydawalo sie , ze w tym momencie sprawa
    została definitywnie zamknieta.
    Po roku komornik przychodzi ponownie i żada gotowki bo twierdzi ze sprawa
    nie
    zamknięta. Tak ciagnie sie juz ktorys rok.
    Poproszono wowczas komornika rozliczenie na pismie , jak to liczył, ale
    ten nie ma
    ochoty dac zadnego rozliczenia, tylko zada gotówki lub chce zabierac rzeczy.
    Czy musi dac takie rozliczenie??
    Jak mozna zazadac od komornika pisma o koncowym zamknieciu sprawy??
    Bo za rok znowu przyjdzie. Wczesniej zadal 100 zl , a teraz już zada sumy
    po 500zł i wiecej.

    Bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi , a gdyby można było wesprzeć się
    przepisami to
    byłoby super.

    Pzdr Alx

  • 2. Data: 2005-05-12 15:56:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aleksander wrote:
    > Szanowni grupowicze, bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi.
    > Komornikowi wpłacono w kilku ratach wplaty za zajęcie komornicze.

    Gotówkowo, czy przelewami? Jak gotówkowo, to czy masz pokwitowania?

    > Na końcu powiedzial, że do rozliczneia koncowego brakuje 99 zł i tyle
    > zostalo wplacone na jego konto. Wydawalo sie , ze w tym momencie sprawa
    > została definitywnie zamknieta.

    A jaka była początkowa suma? I czy się zgadza z wpłaconymi sumami?

> [...]
    > ten nie ma ochoty dac zadnego rozliczenia, tylko zada gotówki lub chce
    > zabierac rzeczy. Czy musi dac takie rozliczenie??

    IMHO kantuje i to ostro. Idź do prokuratora.

    > Jak mozna zazadac od komornika pisma o koncowym zamknieciu sprawy??

    Na piśmie za potwierdzeniem odbioru najlepiej ;->

    > Bo za rok znowu przyjdzie. Wczesniej zadal 100 zl , a teraz już zada sumy
    > po 500zł i wiecej.

    Ja bym podejrzewał go o próbę wyłudzenia...

  • 3. Data: 2005-05-13 08:52:20
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Wszystkie wplaty byly na konto komornika, jednak on chyba przepil te
    pieniadze, bo nie cplacil dluznika i jak sie dowiadywalem nie wplynely do
    niego pieniadze.
    Kwota dokonanej juz splaty prawie 3 krotnie naleznosc glowna.
    Za cholere nie chce slyszec o zadnych na pismie kalkulacjach tylko zada
    pieniedzy, robi ferment, straszy mi klientow itd.
    czy jest w tym kraju w ogole jakas instytucja do ktorej mozna sie odwolac?
    by zareagowala, bo kiedys jak pisalem do Min Fin. to mija 6 rok a odpowiedzi
    zadnej?
    Pzdr Alx