  • 1. Data: 2005-05-12 02:49:08
    Temat: Biegły nie stawia się na rozprawy
    Od: "marekl" <m...@p...onet.pl>

    Pan Biegły notorycznie nie stawia się na rozprawy. Wezwań wysyłanych pocztą
    nie odbiera. Na wezwania które wręcza mu policja przysyła usprawiedliwienia.
    Najwyraźniej kpi sobie z sądu. Czy jest na niego jakiś sposób?? Proces jest
    już odraczany piąty raz z powodu jego nieobecności.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-12 18:49:01
    Temat: Re: Biegły nie stawia się na rozprawy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marekl napisał(a):
> [...]
    > Najwyraźniej kpi sobie z sądu. Czy jest na niego jakiś sposób?? Proces jest
    > już odraczany piąty raz z powodu jego nieobecności.

    Nie wyręczaj sądu. Sąd sie tym zajmie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-12 22:03:10
    Od: "marekl" <m...@p...onet.pl>

    > Nie wyręczaj sądu. Sąd sie tym zajmie.

    A pozwól że zapytam z ciekawości, co sąd może zrobić w takiej sytuacji??
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-13 03:09:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marekl napisał(a):

    > A pozwól że zapytam z ciekawości, co sąd może zrobić w takiej sytuacji??
    > pozdrawiam

    Za mało znam stan faktyczny sprawy by sie wypowiadać.

    Ale ja gdybym był sądem to nie bawiłbym sie w doręczenie wezwań przez
    policję tylko: I awizo - uznać za doręczone - grzywna dla biegłego, II
    awizo - uznać za doręczone - doprowadzenie do sądu i już mamy biegłego
    na rozprawie

  • 5. Data: 2005-05-13 22:19:57
    Od: "Tomek \"lusiek\" Lustyk" <l...@t...pl>

    On Fri, 13 May 2005 00:03:10 +0200, "marekl" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    >pocztą
    >usprawiedliwienia.
    >jest

    >A pozwól że zapytam z ciekawości, co sąd może zrobić w takiej sytuacji??

    grzywna, przymusowe doprowadzenie, areszt
    No more mail from this person. Do you:(A)bort,
    (R)etry, (I)nfluence with large
    hammer, (C)ry?

    Tomek "lusiek" Lustyk - l...@t...pl