  • 1. Data: 2004-12-01 19:56:43
    Temat: prosba o pomoc (laik)
    Od: "bolo" <b...@c...com.pl>

    Witam
    jestem tutaj pierwszy raz i juz zwracam sie o pomoc , probowalem szukac w
    archiwum ale nic nie znalazlem:(

    Sprawa dotyczy umowy pomiedzy mna a wykonawca ocieplenia domku, wykonowca
    mial termin zakonczenia robot okreslony w umowie na 5 listopada w razie
    przekroczenia mam prawo naliczac odsetki karne i tutaj mam watpliwosci
    podpunkt dokladnie brzmi
    "w przypadku nieterminowego wykonania umowy, inwestor zastzrega sobie prawo
    naliczania kary umownej w wysokosci 0.1% od wartosci umownej za kazdy dzien
    zwloki"
    zakres robot oprocz ocieplania zawieral przedluzenie dachu, i remont werandy
    , calosc wynosila 5000zl (czyli to jest ta chyba wartosc umowna?)

    odebralem czesciowo roboty (poprawki, czesc niedokonczona) zaplacilem 50%
    wartosci z umowy reszte po dokonczeniu i usunieciu usterek
    czy teraz mam prawo naliczac kary za kazdy dzien po 5 listopada niezaleznie
    czy to piatek swiatek i niedziela niezaleznie czy pada czy nie? czy tez
    tylko za dni w ktorych mogli by pracowac?
    i jezeli moglbym to od jakiej kwoty od 5000 zl czy od tej pozostalej kwoty
    czyli 2500zl?
    prosze o pomoc
    Z gory dziekuje
    rafal