  • 1. Data: 2004-12-01 19:43:46
    Temat: odpowiedzialnosc przedszkola za wypadki
    Od: "JMD" <j...@p...com>

    Jedno z prywatnych przedszkoli w Warszawie wyslalo mi formularz przyjecia do
    przedszkola w ktorym jest akapit ze rodzice nie beda roscili zadnych praw
    ani nie pociagali do odpowiedzialnosci przedszkola jesli dziecko bedzie
    mialo wypadek w przedszkolu.

    Czy to normalne w prywatnych przedszkolach? Wedlug mnie podpisanie czegos
    takiego
    zwalnia przedszkole z jakiegokolwiek obowiazku dbania o to zeby dzieciom sie
    nic nie stalo. A wedlug prawa?

    Jolka