  • 1. Data: 2004-12-01 18:49:21
    Temat: Fotoradar i punkty
    Od: "Ktostam :>" <l...@p...onet.pl>

    Witam,
    Fotoradar zrobil zdjecie mojego samochodu podczas jazdy z przekroczona
    predkoscia. W toku sprawy odmowilem udzielenia informacji kto tego dnia
    kierowal autem (nie bylem to ja i na zdjeciu rowniez nie widac mojej twarzy),
    zostalem ukarany mandatem za wykroczenie polegajace na nie wskazaniu osoby
    kierujacej pojazdem. Teraz pytanie zasadnicze: po zaplacie tego mandatu /za nie
    wskazanie kierowcy/ kto dostanie punkty karne i czy w ogole ktos je dostanie?

    Pozdrawiam i prosze o odpowiedz :>

  • 2. Data: 2004-12-01 20:35:16
    Temat: Re: Fotoradar i punkty
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ktostam :>" <l...@p...onet.pl> napisał:

    >kto dostanie punkty karne
    Nikt, bo winnego przekroczenia prędkości nie ustalono.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-12-02 01:22:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 1 Dec 2004 19:49:21 +0100, Ktostam :> naskrobał(a):

> [...]
    > zostalem ukarany mandatem za wykroczenie polegajace na nie wskazaniu osoby

    bez sensu - trzeba było wskazać kogokolwiek np. Jarek Młynarczyk mieszka
    gdzieś w Pozaniu.

    >Teraz pytanie zasadnicze: po zaplacie tego mandatu /za nie
    > wskazanie kierowcy/ kto dostanie punkty karne i czy w ogole ktos je dostanie?

    nie za bardzo jest komu :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-02 07:18:58
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ktostam :>" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5d7a.00000d5b.41ae1230@newsgate.onet.pl...
> [...]
    twarzy),
    > zostalem ukarany mandatem za wykroczenie polegajace na nie wskazaniu osoby

    A jaka kwota Cie ukarali jesli wolno spytac?
    Grzegorz

  • 5. Data: 2004-12-02 12:47:02
    Od: l...@p...onet.pl

    300zl