  • 1. Data: 2004-04-04 09:22:52
    Temat: programy freeware
    Od: "GD" <g...@o...pl>

    czy mogę takie umieścić np. na swojej stronce, jeżeli stworzyłem je w C++
    Builderze 6 Personal?

    pzdr.
    GD

  • 2. Data: 2004-04-04 10:58:28
    Temat: Re: programy freeware
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > czy mogę takie umieścić np. na swojej stronce, jeżeli stworzyłem je w C++
    > Builderze 6 Personal?

    jezeli nie pobierasz oplat za reklamy ktore masz na stronie, ani zadnych nie
    posiadasz inny ch korzysci matrerialnych posrednich jak i bezposrednich
    zwiazaych
    z programem.

    A najlepiej zadzwon do Borland Polska

    www.borland.pl ->tam znajdziesz nr tel.

    P.

  • 3. Data: 2004-04-04 11:03:59
    Od: "oofo" <o...@w...pl>

    jeśli sam je stworzyłeś, to oczywiście, że możesz, chyba, że zastrzegasz
    sobie praw autorskich, czy coś, to sam ze sobą możesz się sądzić ;)

  • 4. Data: 2004-04-04 17:52:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > jeśli sam je stworzyłeś, to oczywiście, że możesz, chyba, że zastrzegasz
    > sobie praw autorskich, czy coś, to sam ze sobą możesz się sądzić ;)

    bzdury gadasz. Jezeli nie sa spelnione warunki ktore sa w moim poscie nie
    wolno mu, inaczej bedzie musial zakupic
    aktualana wersje proffesjonal.
    + koszty zwiazane z Sadem

  • 5. Data: 2004-04-04 20:09:32
    Od: Raku <r...@N...amigos.kom.pl>

    > bzdury gadasz. Jezeli nie sa spelnione warunki ktore sa w moim poscie nie
    > wolno mu, inaczej bedzie musial zakupic
    > aktualana wersje proffesjonal.
    > + koszty zwiazane z Sadem

    mało tego - w Polsce nie istnieje coś takiego jak bezpłatne przekazanie
    programu - będzoesz musial od tego VAT zapłacić

    --
    #####################
    Raku

  • 6. Data: 2004-04-04 22:15:19
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    nie, 04 kwi 2004 o 14:09 GMT Raku napisał(a):

    > mało tego - w Polsce nie istnieje coś takiego jak bezpłatne przekazanie
    > programu - będzoesz musial od tego VAT zapłacić

    Ale 22% od 0 to nadal 0 ;-)

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!
    zobacz http://alchemy.com.pl/koszulki/