  • 1. Data: 2004-04-04 08:55:37
    Temat: Kto patronuje Stacje Kontroli Pojazdów - ITS czy ITD?
    Od: "Rafał Hejnik" <r...@w...pl>

    Dzień dobry.
    Czy zaszły jakieś zmiany ustawodawcze. Do tej pory stacjom kontroli pojazdów
    patronował. Doszły mnie słuchy że Instytut transportu Samochodowego nie jest
    jednostką mającą moc urzędu europejskiego. Po akcesji Stacje Kontroli
    Pojazdów mają byc pod dozorem Urzędu Transporu Drogowego.

    Moje pytanie: Czy ktoś słyszał do kogo mam się zwrócić w sprawie otwarcia
    SKP?

    Pozdrawiam
    Rafał Hejnik