    From: "art-ts.webpark.pl" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problemy domownika a Ja...
    Date: Wed, 3 Mar 2004 02:29:01 +0100

    Witam, mam 21 lat, dorabiam sobie projektujac strony www, jestem
    zarejestrowany, moj tato ma swoja dzialalnosc gospodarcza..i ma ostatnio
    oroblemy finansowe komornik, sad itp... wiem wiem, bylo nizej.. ale mam
    pytanie.. czy np. jezeli caly sprzet komputerowy kupila jego zona, to
    komornik moze sie dopieprzyc do tego ? czy nie? bo w koncu on ma te dlugi na
    firmowy adres a nie na domowy..jak to jest z komornikami ?boje sie bo za
    kompa sporo dalem, a jeszcze kino domowe jest:) szokda by stracic parenastu
    ladnych tys. co mi radzicie? prosze o pomoc..
    pozdrawiam
    ts.